X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 مهر 1398, 12:11
کد خبر: 31053
خبرنگار: khani
نظرات: 2

نیازمند شایسته بهترین‌هاست

تاوارس: عاشق شخصیت قلعه‌نویی هستم

تاوارس: عاشق شخصیت قلعه‌نویی هستم تاوارس: عاشق شخصیت قلعه‌نویی هستم
مربی دروازه‌بان‌های سپاهان گفت: زمانی که شخصی روی دور برد می‌افتد، برخی این را دوست ندارند. مورینیو هم افتخارات زیادی را بدست آورد اما مردم زیادی به او توهین کردند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس، حضور دروازه‌بان سپاهان در تیم ملی را نمی‌توان بی‌تاثیر از حضو مربی دروازه‌بانی پرتغالی روی نیمکت زردهای اصفهان دانست. روی تاوارس چندین سال است که به عنوان دستیار در کنار قلعه‌نویی بوده و در تمام مدت حضورش در ایران دروازه‌بانان آماده‌ای را به تیم ملی معرفی کرده، زمانی حامد لک ، محمدرضا اخباری و رشید مظاهری در تیم باشگاهی زیر نظر تاوارس کار کردند و به اردوی تیم ملی رسیدند و حالا پیام نیازمند هم می تواند چهارمین شاگرد تاوارس در تیم ملی باشد. دعوت نیازمند توسط ویلموتس بهانه ای شد تا خبرنگار ورزشی فارس با این مربی پرتغالی صحبت کند.

شرایط سپاهان را بعد از دو روز استراحت چطور می‌بینید؟

مدیریت شرایط فیزیکی بازیکنان آسان نیست. توقف‌های زیادی در بازی‌ها وجود دارد و این مساله مضر است اما کادر مربیگری ما برای ایجاد تعادل در شرایط فیزیکی بازیکنان برنامه‌ریزی می‌کند و حالا کار ما برای داشتن علمکرد خوب در بازی بعدی شروع شده است.

اکنون صدرنشین لیگ برتر هستید و هنوز دروازه شما بسته مانده است.

میل تمام خانواده سپاهان این است که کارشان را با دروازه بسته ادامه بدهند و ما کارمان را برای رسیدن به اهدافمان ادامه خواهیم داد.

بعد از گذشت 6 هفته از لیگ برتر فکر می‌کنید چه کسی بهترین دروازه‌بان لیگ بوده است؟

من همیشه گفته ‌ام که دروازه‌بان‌های من بهترین هستند. هرگز درمورد دروازه‌بان‌های دیگر صحبت نمی‌کنم و برای همه آن‌ها احترام قائل هستم.

در بعضی بازی‌ها هواداران تیم حریف به سرمربی سپاهان توهین می‌کنند، این موضوع باعث ناراحتی و دلخوری شما می‌شود؟

در بعضی بازی‌ها هواداران حریف به سرمربی ما با کلمات زننده ضربه می‌زنند و این منصفانه نیست. امیر قلعه‌نویی یک لرد در فوتبال ایران و سزاوار احترام برای هر چیزی که بدست آورده است. زمانی که شخصی روی دور برد می‌افتد، برخی این را دوست ندارند. مورینیو هم افتخارات زیادی را بدست آورد اما مردم زیادی به او توهین کردند. این مساله نشان می‌دهد که چه کسانی مربیان بزرگی هستند. قلعه‌نویی کار بزرگی را در باشگاه‌های مختلف انجام داده، کافی است نگاهی سریع به باشگاه‌هایی که او رفته داشته باشید. من عاشق شخصیت قلعه‌نویی هستم. این دروغی و ساختگی نیست و هر روز با او رودررو صحبت کنم اما در فوتبال، عده‌ای ریاکاران را دوست دارند!

پیام نیازمند به تیم ملی دعوت شد. درمورد حضور او در تیم ویلموتس صحبتی دارید؟


پیام سزاوار بودن در تیم ملی است من خوشحالم که او را در این انتخاب می‌بینم. او با کارها و خدماتش در باشگاه، خودش را نشان داده است.

به نظر شما نیازمند می تواند در اروپا بازی کند؟

من در آینده‌ای نزدیک پیام را می‌بینم که از دروازه یک تیم اروپایی دفاع می‌کند اگر خودش بخواهد. او کیفیت این کار را دارد، یک دروازه‌بان حرفه‌ای و عالی است و شایسته بهترین‌ها است. چند باشگاه‌ اروپایی هم آماده بررسی عملکرد و کیفیت پیام هستند.

فکر می‌کنید نیازمند چقدر می‌تواند به ویلموتس و تیم ملی کمک کند؟

پیام کیفیت لازم برای کمک به تیم ملی ایران را دارد البته او کمی هم به شانس و فرصت نیاز دارد.

شما در هر مقطعی یک دروازه‌بان به تیم ملی معرفی کرده‌اید آیا ممکن است روزی شما را در تیم ملی ببینیم؟


کار کردن در تیم ملی ایران برای هر مربی حرفه‌ای یک افتخار است. آینده را خدا می‌‌داند در حال حاضر تمرکز من روی کمک به سپاهان، دروازه‌بان‌های تیم و امیر قلعه‌نویی است.

دروازه‌بانان شما در سپاهان با عینک‌های مشکی تمرین می‌کنند، این روش برای چه کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد؟


کاری که ما با عینک‌ها انجام می‌دهیم برای پیشرفت هماهنگی دیداری، شبیه‌سازی عضله چشم و سرعت واکنش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آیا دوست دارید که به دروازه‌بانان ایرانی برای انتقال به تیم‌های پرتغالی یا دیگر کشورهای اروپایی کمک کنید؟


من فوتبال ایران و شور و حرارت هواداران را دوست دارم. ایران می‌تواند یک قدرت بزرگ در فوتبال دنیا باشد اما باید در مسیر صحیح کار کنید. دروازه‌بان‌های ایرانی که مدت زیادی با آنها کار کردم پیشنهادهایی برای رفتن به اروپا داشتند و من خوشحال می‌شوم وقتی می‌بینم کار من به دروازه‌بان ‌های ایرنی کمک کرده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها