X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 مهر 1398, 09:48
کد خبر: 31063
خبرنگار: khani
نظرات: 3

نمی‌توان به نحوه بازی سپاهان ایراد گرفت

سلطانی: سپاهان قلعه‌نویی لیاقت قهرمانی را دارد

سلطانی: سپاهان قلعه‌نویی لیاقت قهرمانی را دارد سلطانی: سپاهان قلعه‌نویی لیاقت قهرمانی را دارد
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پایان هفته ششم لیگ برتر فوتبال در صدر جدول قرار دارد و نتایج خوبی کسب کرده است و خود را برای ادامه لیگ آماده می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس ، تیم فوتبال سپاهان اصفهان به دلیل برگزاری بازی‌های تیم ملی در مقدماتی آسیا در تعطیلات لیگ برتر به سر می‌برد و خود را برای ادامه مسابقات لیگ آماده می‌کند.

طلایی‌پوشان که در هفته‌های ابتدایی لیگ عملکرد خوبی داشته و نتایج درخشانی را کسب کردند، امیدوارند با تداوم بخشیدن به کسب نتایج خوب، بتوانند بعد از چند سال دوباره جام قهرمانی را به اصفهان بیاورند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی در 6 بازی که انجام دادند به 4 پیروزی و 2 تساوی دست پیدا کردند و با کسب 14 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفتند؛ البته تیم‌های تراکتور و شهر خودرو در حال تعقیب آن‌ها هستند.

سپاهان قلعه‌نویی لیاقت قهرمانی را دارد

امراله سلطانی در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: سپاهان در 6 هفته لیگ برتر خوب عمل کرده است، نقاط ضعف فصل گذشته را خوب پوشش داده‌اند؛ در بین تیم‌های مدعی مانند پرسپولیس، استقلال، تراکتور و شهر خودرو سپاهان عملکرد بهتری داشته است.

کارشناس فوتبال اصفهان ادامه داد: سپاهان تیمی است که کادر فنی و اسکله تیم تغییر نکرده و مهره‌های خوبی توسط قلعه‌نویی جذب شده‌اند؛ مرتضی منصوری، امید نورافکن و ولسیانی خیلی خوب نقاط ضعف سپاهان در فصل گذشته را پوشش داده‌اند.

وی با بیان این‌که امسال می‌تواند برای سپاهان درخشان باشد، گفت: نوع فوتبال و نتیجه‌گیری این تیم بسیار خوب است، آن‌ها هنوز گل نخورده‌اند و اگر مجموعه فوتبال سپاهان کم‌تر حاشیه ایجاد کنند، این تیم می‌تواند چند هفته زودتر قهرمان لیگ شود.

سلطانی همچنین تصریح کرد: سپاهان برای فراتر از ایران بسته شده است و قلعه‌نویی تیم را برای آسیا آماده کرده، قلعه‌نویی باید روی کارش تمرکز کند و سراغ داوری و فدراسیون نرود، سپاهان قلعه‌نویی لیاقت قهرمانی را دارد.

نمی‌توان به نحوه بازی سپاهان ایراد گرفت

طلایی‌پوشان تا این‌جای لیگ دروازه خود را بسته نگه داشته‌اند که کار بسیار مهمی محسوب می‌شود و از همین رو توانسته‌اند امتیازات لازم را جمع‌آوری کنند؛ سپاهان در خط حمله نیز عملکرد خوبی داشته و در مجموع 8 گل زده است.

شاگردان قلعه‌نویی که علاوه بر لیگ برتر باید در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا رقابت کنند، باید بیشتر از هر زمانی آماده باشند تا بتوانند مسیر موفقیت را در هر 3 جام طی کنند.

سلطانی در ادامه با اشاره به این‌که در خط دفاع شاهد عملکرد بسیار خوبی هستیم، یادآور شد: همه بازیکنان در ساختار دفاعی شرکت کرده و نقش خود را به خوبی انجام می‌دهند و دفاع‌های مرکزی به خوبی یکدیگر را پوشش می‌دهند.

کارشناس فوتبال اصفهان تصریح کرد: سپاهان در همه خطوط بازیکنان قابل و تأثیر‌گذار دارد و در خط حمله نیز یکی از بهترین مهاجم‌‌ها در لیگ را دارد؛ البته تیم در برخی مقاطع مشکلاتی پیدا می‌کند اما نمی‌توان به نحوه بازی سپاهان ایراد گفت.

وی در پایان خاطر‌نشان کرد: کادر فنی نیز باید قبول کنند که کارشناسان و پیش‌کسوتان فوتبال اصفهان می‌توانند سپاهان را نقد کنند و باید بپذیرند در برخی بخش‌ها باید بهتر عمل کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها