X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 آبان 1398, 17:42
کد خبر: 31131
خبرنگار: khani
نظرات: 0

حواشی بازی؛

ویژه برنامه‌های باشگاه سپاهان به مناسبت روز سپاهان در نقش‌جهان

ویژه برنامه‌های باشگاه سپاهان به مناسبت روز سپاهان در نقش‌جهان ویژه برنامه‌های باشگاه سپاهان به مناسبت روز سپاهان در نقش‌جهان
قبل از آغاز دیدار ویژه‌ برنامه‌هایی به مناسبت فرارسیدن دوم آبان ماه صعود تیم سپاهان به جام باشگاه‌های جهان در ورزشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از تسنیم ، در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های سپاهان اصفهان و سایپا البرز از ساعت 16:45 امروز در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف هم رفتند.

قبل از آغاز دیدار ویژه‌ برنامه‌هایی به مناسبت فرا رسیدن دوم آبان ماه سالروز صعود تیم سپاهان به جام باشگاه‌های جهان در ورزشگاه برگزار شد.

با توجه به بارش باران در ساعتی مانده به آغاز دیدار هواداران کمی از این دیدار استقبال کرده‌اند، اما رفته رفته به تماشاگران حاضر در ورزشگاه اضافه می‌شود.


برخلاف دیدارهای گذشته هوادارانی که قصد ورود به پارکینگ ورزشگاه را داشتند به راحتی وارد پارکینگ شدند و مبلغی برای پارکینگ پرداخت نمی‌کردند.

هواداران سپاهان قبل از آغاز دیدار به صورت هماهنگ به تشویق تیم خود پرداختند و با روشن کردن فشفه‌ صحنه‌های زیبایی در ورزشگاه خلق کردند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها