X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 آبان 1398, 10:48
کد خبر: 31252
خبرنگار: khani
نظرات: 1

دعوت نشدنم سلیقه اقای ویلموتس است

سعید آقایی: فکر نمی‌کنم بی احترامی ها خودجوش باشد

سعید آقایی: فکر نمی‌کنم بی احترامی ها خودجوش باشد سعید آقایی: فکر نمی‌کنم بی احترامی ها خودجوش باشد
سعید آقایی مدافع چپ سپاهان دوباره به همان فرمی برگشته که از او انتظار می رفت.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ورزش سه ، این ستاره سابق تیم های تراکتور و گسترش در بازی مقابل تیم سابقش از بهترین های زمین بود و بهتیم هفته ورزش سه نیز راه یاقت. به همبن بهانه با او که قصد دارد جایگاهش را در تیم ملی پس بگیرد به گفت ‌و گو نشستیم:


بازی با تراکتور


خدا را شکر بازی خوبی بود. خیلی خوب و با برنامه بازی کردیم و توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم. خیلی این سه امتیاز برای ما مهم بود. امیدوارم در بازی های بعدی هم همینطور منطقی و خوب بازی کنیم و بتوانیم امتیازات را جمع کنیم.


تراکتور


من سال های زیادی آنجا بودم؛ از تیم نونهالان تا بزرگسالان. همیشه هواداران تراکتور به من لطف دارند. من خودم را مدیون آنها می دانم. به هر حال اما چون بازیکن سپاهان هستم و به این تیم تعهد دارم، باید بهترین عملکردم را مقابل تراکتور انجام می دادم.



شرایط این روزهای سپاهان:


الان سومین فصل حضورم در سپاهان است. سال اول که واقعا سال بدی بود. یک سری اتفاقاتی می افتاد که دیگر مهم نیست و نمی خواهم در مورد آنها صحبت کنم ولی از زمانی که آقای قلعه نویی آمدند، شخصیت به تیم دادند. الان خط دفاعی ما با تمرکز بالا کار می کند و عملکرد نشان می دهد که در 10 بازی یک گل خوردیم.


تیم ملی:


من زمان آقای کی روش تقریبا 2 سال و نیم در تمام اردوها بودم و سال های خوبی داشتم. حالا اگر دعوت نمی شوم، سلیقه سرمربی است. حالا من تمام تلاشم را برای باشگاهم انجام می دهم. بهترین بازی هایم را انجام می دهم و دو سه هفته اخیر در شرایط ایده آلی بوده ام. امیدوارم بازی های ما دیده شود و این نگاه نسبت به همه تیم ها یکسان باشد. من هم تمام تلاشم را می کنم که در اردوهای بعدی دعوت بشوم. برای تیم ملی کشورمان بازی کردن افتخار است و امیدوارم دعوت بشوم.


جو ورزشگاه ها:


امسال جوی راه افتاده که در برخی ورزشگاه ها به مربی تیم ما بی احترامی می شود که این خیلی آزار دهنده است. به پرافتخارترین مربی ایران در بسیاری از ورزشگاه ها توهین می شود که من خودم احساس می کنم که این شعارها و فحش هایی که داده می شود، هدایت شده است و خودجوش نیست. امیدوارم کمیته انضباطی این صحنه ها را ببیند.


مدعی بودن سپاهان:


خدا را شکر امسال تیم خوبی داریم. مدعی اصلی قهرمانی هم هستیم؛ هم در لیگ و هم در جام حذفی. با این حال امتیازاتی که جمع کردیم و بازی های خوبی که انجام دادیم، ملاک قهرمانی نیست. ما باید بازی به بازی تمرکز کنیم و به هر بازی به عنوان یک فینال نگاه کنیم تا بتوانیم امتیازات را جمع کنیم تا آخر فصل قهرمان شویم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها