X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 آبان 1398, 09:10
کد خبر: 31264
خبرنگار: khani
نظرات: 7

من هم انتظار داشتم به مربی پرسپولیس تذکر بدهند

تابش: آمادگی دارم که قراردادهای بازیکنان خارجی ما بررسی شود

تابش: آمادگی دارم که قراردادهای بازیکنان خارجی ما بررسی شود تابش: آمادگی دارم که قراردادهای بازیکنان خارجی ما بررسی شود
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: من از انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتظار داشتم به مربی شان تذکر می‌دادند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه برای اظهارات خود درباره قرارداد‌های بازیکنان سپاهان سند و مدرکی دارد بیان کرد: من نگفتم با سند و مدرک حرف می‌زنم و محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بیان کرده که با چه مستنداتی این حرف‌ها را زدم. اول اینکه من در ابتدا از مصاحبه کالدرون سرمربی پرسپولیس متعجب شدم.قبل از آن هم برانکو سرمربی سابق پرسپولیس خیلی زیاد درباره تیم سپاهان صحبت می‌کرد و ما مرتب تحمل می‌کردیم، اما کالدرون سرمربی جدید این تیم چند روز پیش به طور غیر مستقیم به تیم ما اشاره کرد و از باشگاه متمول اصفهانی نام برد که اگر هزینه تیم فوتبال ما را با خودشان در نظر دارند در این زمینه می‌شود مقایسه کرد. بعد از آن هم کالدرون از مهندسی نتایج صحبت کرد و در این مدت بحث زیادی درباره اینکه باشگاه سپاهان زیاد هزینه کرده است را مطرح کردند.


تابش اظهار داشت: انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس گفته که انتظار چنین صحبت‌هایی از من به علت اینکه فوتبالی هستم ندارد و من هم از انصاری فرد انتظار داشتم به مربی اش تذکر می‌داد. مربی که ۴ ماه به ایران آمده است مسائل سایر تیم‌ها را برایش القا می‌کنند و بهتر است او درباره تیم خود صحبت کند. ما هم آستانه تحمل و صبرمان تا حدودی است و انصاری فرد را مدیر ورزشی، فوتبالی و تحصیلکرده می‌دانم و از همه مهمتر با اخلاق است و خوشحال هستم که او مدیرعامل پرسپولیس شده است. انشالله همه باشگاه‌های های ما چنین شرایطی پیدا کنند و مدیری همانند انصاری فرد داشته باشند.


مدیرعامل سپاهان گفت: انصاری فرد بیان کرده که اگر کسی از این به بعد توهینی و حرفی در مورد تیم پرسپولیس بزند شدیدا اقدام می‌کنیم و این موضوع طبیعی است. ما هم در صورت اینکه در مورد تیم سپاهان بدون مستندات حرف بزنند و حقیقت نداشته باشد در آن صورت برخورد شدیدی می‌کنیم.

هزینه های زیاد ما به جا بوده است


تابش بیان کرد: درست است که تیم سپاهان بیشتر از سایر تیم‌ها هزینه کرده است، اما به جا هزینه کردیم و نفرات مورد نیاز را گرفتیم. من نمی‌دانم این مستندات از کجا می‌آورند که تیم سپاهان بیش از همه هزینه کرده است و محاسبه نمی‌کنند که باشگاه سپاهان ۸۰ تیم دارد و اکثر رشته‌های ما در حد قهرمانی هستند و هزینه‌ای که برای همه تیم‌های خود می‌کنیم به اندازه هزینه‌ای که برخی از باشگاه‌ها برای تیم‌های فوتبال خود می‌کنند در نهایت این مقدار نمی‌شود. من به ضرس قاطع اعلام می‌کنم که ما جزء تیم چهارم یا پنجم لیگ در مورد هزینه‌ها هستیم.

او درباره اینکه بودجه باشگاه سپاهان چقدر است و اینکه باشگاه تراکتور با ۹۰۰ هزار دلار نتوانست کی روش استنلی را خریداری کند، گفت: ما بودجه‌ای که داریم بخشی هزینه می‌شود و بخش دیگر باید درآمد زایی شود. هر دفعه رقم‌های عجیبی می‌گویند که ما کی روش استنلی را با ۸۰۰ هزار دلار خریدم و من متعجب می‌شوم که این رقم‌ها را از کجا می‌آورند. ما هیچ چیز مخفی نداریم و آمادگی داریم که خیلی روشن درباره قرارداد‌های بازیکنان و مربیان خارجی خود با تیم‌های پرهزینه بررسی کنیم و قرارداد‌ها را روی میز بگذاریم.

بازیکن ملی پوش پرسپولیس واکنشی به قرارداد ۵۰ میلیاردی نداشت

تابش بیان کرد: در یک برنامه زنده تلویزیونی مجری اش به صراحت مطرح کرد که آپشن ۶ بازیکن تیم پرسپولیس ۵۰ میلیارد تومان است و بازیکن ملی پوش پرسپولیس در این برنامه خیلی عکس العمل خاصی نشان نداد و اعتراض نکرد. حتی به آن بازیکن مهمان گفته شد که قراردادش ۸ میلیارد تومان است، اما واکنشی نشان نداد. ما ۸۰ تیم و ۶۰۰ ورزشکار داریم و هزینه هایمان سنگین است، اما این هزینه‌ها مربوط به تیم‌های متعدد است و فقط شامل فوتبال نمی‌شود.

او در پایان خاطر نشان کرد: من قصد ندارم باشگاه یا مدیرعاملی را زیر سئوال ببرم و شروع کننده سرمربی تیم پرسپولیس بود که این صحبت‌ها را مطرح کرد و همه به سراغ ما می‌آیند. انشالله از این به بعد سعی کنیم به یکدیگر کمک کنیم و همه برای یک کشور هستیم و سالی یکی، ۲ بار با یکدیگر بازی می‌کنیم و رقابت سالم داشته باشیم و کاری به یکدیگر نداشته باشیم. به کسی ربطی ندارد که تیم‌ها چقدر هزینه می‌کنند و انشالله این مسائل تمام شود. ما قصد توهین به پرسپولیس نداشتیم و متاسفانه ظرف یکی، ۲ سال اخیر حساسیت بین ما و تیم پرسپولیس ایجاد شده است که تلاش می‌کنیم این حساسیت‌ها از بین برود که این موضوع به نفع فوتبال کشورمان است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها