X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 آبان 1398, 10:13
کد خبر: 31276
خبرنگار: khani
نظرات: 1

نمی‌دانیم بازی با صنعت نفت برگزار می‌شود یا نه

تابش:بیایید قراردادها را منتشر کنیم تا مشخص شود هر تیم چقدر هزینه کرده است

تابش:بیایید قراردادها را منتشر کنیم تا مشخص شود هر تیم چقدر هزینه کرده است تابش:بیایید قراردادها را منتشر کنیم تا مشخص شود هر تیم چقدر هزینه کرده است
مدیرعامل سپاهان در مورد شرایط تیمش و همچنین چالش‌های اخیر در خصوص رقم قراردادها صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد مسعود تابش در گفتگو با ایلنا در خصوص شرایط این روزهای سپاهان در فرصت تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: تیم شرایط خیلی خوبی دارد و تمرینات‌مان را پیگیری می‌کنیم و بازیکنان و کادرفنی با انگیزه بالا و پر انرژی فعالیت خودشان را ادامه می‌دهند و منتظر شروع دوباره بازی‌ها هستند. خدا را شکر مصدومان ما هم به تمرینات برگشتند و با تیم کامل به ادامه مسابقات می‌رویم. ما از ابتدای فصل تقریبا همیشه مصدوم داشتیم و شاید این اولین بار است که تقریباً تیم کامل در اختیار کادرفنی است.

وی در مورد از دست رفتن صدرنشینی سپاهان هم گفت: فکر می‌کنم ما صدر جدول را پس می‌گیریم و البته این را بگویم که صدرنشینی در طول فصل چندان مهم نیست و اصل کار تیمی است که در هفته آخر و در پایان فصل صدرنشین باشد و به آن تیم جام قهرمانی را می‌دهند. ما تمرکزمان را روی همین موضوع گذاشته‌ایم.

مدیرعامل سپاهان در مورد وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان و کارهای اصلاحی در فرصت تعطیلات هم گفت: وضعیت کلی چمن خوب است و چمن خوب و با کیفیتی داریم. کمی مشکل لغزندگی داشت که در حال کار روی آن هستیم و نیاز به هوادهی دارد که دارد انجام می‌شود و فکر می‌کنم برای بازی هفته دوازدهم مقابل استقلال مشکل خاصی نباشد.

تابش در مورد دیدار هفته یازدهم با صنعت نفت در آبادان هم عنوان کرد: بله ما باید در این هفته به مصاف صنعت نفت آبادان برویم ولی هنوز نمی‌دانیم بازی‌های این هفته برگزار می‌شود یا نه. تیم‌های دیگر ما در رشته‌های دیگر به شهرستان سفر کردند ولی خبر دادند بازی لغو شده است ولی در مورد بازی‌های لیگ برتر هنوز چیزی ابلاغ نشده است. به هر حال ما آماده این بازی هستیم و امیدوارم بچه‌ها با دست پر از این بازی خارج شوند.

وی در رابطه با فعالیت نقل و انتقالات باشگاه در نیم فصل هم گفت: آقای قلعه‌نویی هنوز صحبتی در مورد نقل و انتقالات نیم فصل با من نداشته و نه فهرست خروجی به من داده است و نه فهرست ورودی. فکر می‌کنم تیم خوب و کاملی داریم ولی اگر نیازی هم به تقویت تیم باشد با درخواست کادرفنی آن را انجام خواهیم داد ولی هنوز خبری نیست.

مدیرعامل سپاهان در مورد نتایج تیم ملی و اینکه خیلی‌ها عقیده دارند حضور بازیکنانی مثل نیازمند، پورقاز و کیانی در ترکیب تیم ملی می‌تواند اوضاع را بهتر کند هم اظهار داشت: طبیعتاً ما طرفدار بازیکنان خودمان هستیم و از آنها دفاع می‌کنیم ولی حتی در دوره‌ای که یک سپاهانی‌هم به تیم ملی دعوت نشد من گفتم سلیقه سرمربی تیم ملی است و باید احترام گذاشته شود و الان هم همین را می‌گویم.

تابش در مورد درخشش محمد محبی در ترکیب تیم ملی هم گفت: محبی جوان آینده‌داری است و ما او را از لیگ یک جذب کردیم و در طول چند ماه تبدیل به بازیکن فیکس تیم ملی شده است. او بچه خوب و آینده داری است و امیدوارم به خودش غره نشود و با همین عطشی که تا اینجا از او دیدیم به دنبال پیشرفت و بهتر شدن باشد و پتانسیل این را دارد که به یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های ایران تبدیل شود.

وی در مورد چالش دوباره سپاهان با پرسپولیس بر سر مبلغ قراردادها و اینکه چرا برای پایان این قائله قراردادها را منتشر نمی‌کنند هم گفت: اتفاقاً ما از انتشار قراردادها استقبال می‌کنیم و خودمان اولین بار آن را مطرح کردیم ولی حاضر نیستیم به تنهایی قراردادهایمان را منتشر کنیم و در صورتی آن را انجام می‌دهیم که سایر باشگاه‌ها هم این کار را انجام دهند تا مشخص شود چه کسی بیشتر هزینه کرده است. من به جرئت می‌توانم بگویم ما از نظر هزینه تیم چهارم و حتی پنجم لیگ هستیم و اگر سایرین قبول کنند قراردادها منتشر شود همه چیز برای مردم مشخص خواهد شد. این شایعات دروغی هم که در مورد رقم قرارداد برخی بازیکنان مثل کی‌روش استنلی و... گفته می‌شود هم مشخص می‌شود واقعیت ندارد. ما 80 تیم داریم که در اکثر رشته‌ها در کورس قهرمانی هستند ولی هزینه‌ تیم فوتبال ما در رتبه چهارم یا پنجم است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها