X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 آذر 1398, 18:47
کد خبر: 31309
خبرنگار: lark
نظرات: 1

احتمال دربی های بزرگ در یک چهارم جام حذفی

احتمال دربی های بزرگ در یک چهارم جام حذفی احتمال دربی های بزرگ در یک چهارم جام حذفی
رقابت های مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال ایران امروز با انجام سه بازی در شهرهای مختلف ایران برگزارو تکلیف هشت تیم صعود کرده به مرحله بعدی مشخص شد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از با پیروزی تیم های پرسپولیس، سپاهان و تراکتور پازل تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تکمیل شد و حالا هشت تیم برتر این مسابقات در انتظار قرعه کشی مرحله بعدی هستند. وضعیت تیم های صعود کرده به مرحله بعدی به گونه ای است که برگزاری بازی بزرگ در یک چهارم اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.


دو شگفتی ساز
دو شگفتی حاضر در این مرحله یک تیم از لیگ یک و یک تیم از رقابت های لیگ دو هستند. مس کرمان در مرحله یک هشتم ذوب آهن و شهرداری ماهشهر نیز استقلال ماهشهر را شکست دادند و به جمع هشت تیم پایانی رسیدند. مس کرمان یکی از تیم های میانه جدولی لیگ یک و شهرداری ماهشهر تیم یازدهم گروه ب مسابقات لیگ دسته دو است.


غول های بزرگ
اما از بین 6 تیم حاضر در رقابت های مرحله یک چهارم جام حذفی 4 مدعی درجه یک قهرمانی لیگ برتر حضور دارند و این احتمال رویارویی این تیم ها و برگزاری بازی های بزرگ را در این مرحله افزایش داده است. استقلال، سپاهان، تراکتور و پرسپولیس چهار تیم مدعی قهرمانی به همراه نفت مسجد سلیمان تیم ششم جدول لیگ برتر و یکی از بهترین های این فصل و البته شاهین بوشهر تیم رده شانزدهمی جدول در این دور به رقابت خواهند پرداخت.


احتمال جذاب
قرعه کشی مرحله بعدی جام حذفی تکلیف مسابقات را روشن خواهد کرد اما از هم اکنون گمانه های جذابی وجود دارد. جذاب ترین احتمال می تواند دیدار استقلال و پرسپولیس در این مرحله باشد هرچند بازی استقلال-سپاهان ، پرسپولیس-تراکتور، سپاهان- تراکتور، پرسپولیس-سپاهان و استقلال -تراکتور آنقدر جذابیت خواهد داشت که مسابقات تورنمنت های دیگر از جمله لیگ برتر را تحت الشعاع خودش قرار بدهد.
اما نفت مسجدسلیمان که هفته گذشته پرسپولیس را در آزادی و در هفته یازدهم لیگ برتر شکست دارد برای هرکدام از این تیم ها حریف دشواری خواهد بود.


شانس های میزبانی
در رقابت های جام حذفی که به صورت تک بازی برگزار می شود میزبانی اهمیت زیادی دارد. تیم های تراکتور، نفت مسجد سلیمان و مس کرمان که در بازی های مرحله یک هشتم نهایی میهمان بوده اند در صورتی که با یکی از 5 تیم استقلال، پرسپولیس، سپاهان، شهرداری ماهشهر، شاهین بوشهر روبرو شوند در یک چهارم میزبان خواهند بود. بدشانسی این تیم ها زمانی است که آن ها به در قرعه به همدیگر بخورند.
اما هرکدام از 5 تیمی که در این دوره میزبان بوده اند برای اینکه بتوانند در مرحله بعدی هم درورزشگاه خانگی خودشان بازی کنند باید به تیمی بخورند که در این دوره میزبان بوده است. در اگر تیم های استقلال، پرسپولیس، سپاهان، شهرداری ماهشهر، شاهین بوشهر در این مرحله به هم بخورند این شانس را دارند که در بازی یک چهارم نهایی هم میزبان باشند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها