X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 آذر 1398, 19:41
کد خبر: 31312
خبرنگار: lark
نظرات: 7

با تمام بازیکنان برخورد می‌کنم

قلعه‌نویی‌: امروز فوتبال عجیبی را شاهد بودیم

قلعه‌نویی‌: امروز فوتبال عجیبی را شاهد بودیم قلعه‌نویی‌: امروز فوتبال عجیبی را شاهد بودیم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امروز فوتبال عجیبی را شاهد بودیم، با تمام بازیکنانم برخورد می‌کنم از کاپیتان گرفته تا سایرین.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 2 بر یک مقابل پیکان در مرحله نهایی یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: از هودارانمان توقع داشتیم امروز حضور داشته باشند. امروز فوتبال عجیبی بود، بازی که باید با اختلاف 5 گل تمام می‌شد خداراشکر برنده شدیم. با تمام بازیکنان برخورد خواهیم کرد، از کاپیتان تیم گرفته تا سایرین.

وی ادامه داد: البته تعطیلی لیگ روی کار ما تاثیر گذاشت. دیوار ما کوتاه است دیگر؛ بازی ما را تعطیل و از شرایط مسابقه خارج کردند، اما بخاطر اینکه صعود کردیم خدا را شکر می‌کنیم. با تک تک بازیکنان صحبت و برخورد خواهم کرد. اگر محبی و سجاد دقت می‌کردند بالای 5 گل باید می‌زدیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: چون زمان نداریم باید بازی‌ها برگزار شود. دوست داشتیم بازی ما با صنعت نفت در لیگ برگزار شود؛ اگر قبل از دیدار با پیکان در جام حذفی در لیگ بازی می‌کردیم با شرایط بهتری وارد این مسابقه می‌شدیم.
قلعه‌نویی درباره احتمال رویارویی با مدعیان در مرحله بعدی جام حذفی گفت: ابتدا باید قرعه کشی انجام شود، تمام حریفان در جام حذفی سخت هستند؛ البته سخت‌ترین بازی ما دیدار با پیکان بود. نمی‌دانم چرا از موقعیت‌هایمان استفاده نمی‌کنیم؟ نمی‌دانم چرا محبی و شهباززاده این موقعیت‌ها را به گل تبدیل نمی‌کنند؟ برایم تعجب آور است!

وی در خصوص بازی با استقلال در هفته بعد لیگ برتر گفت: ابتدا باید ریکاوری کنیم؛ بازی با استقلال همیشه حساسیت‌های خاص خودش را داشته، اما با شناختی که از این استقلال دارم یقیناً بازی خوبی خواهد شد، چون هم ما هجومی هستیم و هم استقلال.

سرمربی سپاهان با گلایه از هواداران تیمش گفت: از هوادارانمان گله دارم؛ ما در چند جبهه می‌جنگیم، اما آنها به ورزشگاه نمی‌آیند، در حالی‌که باید در هر مسابقه بالای ۳۰ تا ۴۰ هزار هوادار داشته باشیم. در هر شرایطی نباید پشت ما را خالی کنند. از نظر قیمت هم بلیت بازی‌های ما از تمام تیم‌ها حتی تیم‌های لیگ یک ارزانتر است.

قلعه‌نویی درباره دوری استنلی از شرایط آرمانی‌اش گفت: کی‌روش در بازی با تراکتور مصدوم شد و ضربه بدی خورد، اما خدا را شکر مصدومیتش جدی نبود. امروز علی قربانی به خوبی آنچه می‌خواستیم انجام داد و با کیفیت‌تر از کی‌روش بازی کرد

وی خاطر نشان کرد: دغدغه ما در حال حاضر مصدومیت منصوری است که امیدوارم جدی نباشد. بحیرایی و ایرانپوریان هم مرتب مصدوم می‌شوند؛ البته بازیکنی که مصدوم می‌شود خودش بیشتر از نظر روحی و روانی به هم می‌ریزد. شاید اگر آنها را در اختیار داشتیم بهتر می‌توانستند به ما کمک کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها