X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 آذر 1398, 20:14
کد خبر: 31315
خبرنگار: lark
نظرات: 4

در تمام مسابقات با انگیزه بازی می‌کنم

آقایی: مقابل پیکان بد بازی کردیم

آقایی: مقابل پیکان بد بازی کردیم آقایی: مقابل پیکان بد بازی کردیم
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت:‌ زمانی که برای گرم کردن به زمین آمدیم و ورزشگاه خالی را دیدیم انگیزه‌ای برای‌مان نماند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، سعید آقایی بعد از پیروزی 2 بر یک سپاهان مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بد بازی کردیم اما خدا را شکر برنده شدیم. امیدوارم در دیدارهای بعدی بهتر بازی کنیم.

وی درباره عدم استقبال تماشاگران از این مسابقه گفت: ورزشگاه خالی واقعاً اذیت‌مان کرد. در این مسابقات به حمایت هواداران نیاز داریم وگرنه در بازی مقابل تیم‌هایی مانند استقلال و تراکتور بازیکنان انگیزه دارند اما در مسابقات تک بازی مانند جام حذفی به حضور هواداران نیاز داریم و نبودشان واقعاً آزاردهنده است. زمانی که برای گرم کردن به زمین آمدیم و ورزشگاه خالی را دیدیم انگیزه‌ای برای‌مان نماند.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان بیان داشت: مقابل استقلال هم انگیزه داریم و هم هواداران خواهند آمد اما امیدوارم در بازی‌های بعدی هم ما را حمایت کنند چون امسال سال سختی در پیش داریم.

آقایی در خصوص اینکه فکر می‌کند به تیم ملی دعوت شود یا نه، گفت: فعلاً که تکلیف تیم ملی مشخص نیست. در تمام مسابقات با انگیزه بازی می‌کنم چون سپاهان برایم در درجه اول اهمیت قرار دارد تا تیم خوب نتیجه بگیرد. در مرحله بعد من هم مانند تمام بازیکنان آرزویم دعوت به تیم ملی است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها