X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 آذر 1398, 11:14
کد خبر: 31321
خبرنگار: khani
نظرات: 2

۱۰ درصد سکو‌ها را به تیم حریف اختصاص می‌دهیم

تابش: سپاهان مقابل تیم‌هایی مثل استقلال بهتر بازی می‌کند

تابش: سپاهان مقابل تیم‌هایی مثل استقلال بهتر بازی می‌کند تابش: سپاهان مقابل تیم‌هایی مثل استقلال بهتر بازی می‌کند
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت که این تیم مقابل تیم‌هایی که برای فوتبال بازی کردن به میدان می‌آیند، بهتر بازی می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد مسعود تابش در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برتری تیم فوتبال سپاهان مقابل پیکان و صعود شاگردان قلعه‌نویی به یک‌چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: جام حذفی شرایط خاص خود را دارد و پیکان هم بسیار تیم باکیفیت و شایسته‌ای بود.

وی افزود: تیم ما هم موقعیت‌های زیادی ایجاد کرد هرچند که پیکان هم فرصت‌های خوبی داشت. به هر حال جام حذفی شرایط ویژه‌ای دارد و ما دیدیم که حتی تراکتور هم مقابل نود ارومیه کار بسیار سختی داشت که در نهایت بازی به ضربات پنالتی کشیده شد. نکته مهم، پیروزی سپاهان در بازی با پیکان بود که خداراشکر به دست آمد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در مورد ناراحتی قلعه‌نویی از چند بازیکن این تیم به دلیل عملکردشان، گفت: بله، قلعه‌نویی از چند بازیکن خود ناراضی بود چراکه چند موقعیت خیلی خوب را از دست دادند. به هر حال فوتبال بی‌رحم است و وقتی ما ۳، ۲ موقعیت صددرصد را از دست دادیم، پیکان موفق به گلزنی شد. حتی ممکن بود نتیجه بازی برگردد.

تابش درباره بازی بعدی سپاهان مقابل استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر، تصریح کرد: ما و استقلال آماده برگزاری این بازی هستیم. سپاهان مقابل تیم‌هایی که برای فوتبال بازی کردن به میدان می‌آیند بهتر بازی می‌کند. امیدوارم بازی جوانمردانه و تماشاگرپسندی را از سوی هر دو تیم شاهد باشیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه سپاهان آمادگی کامل برای میزبانی از این بازی را دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: هیچ مشکلی برای میزبانی نداریم و همه چیز آماده است. طبق قانون، ما ۱۰ درصد سکو‌ها را به تیم حریف اختصاص می‌دهیم. سپاهان تیم پرهواداری است و امیدوارم هواداران ما ورزشگاه را بار دیگر پُر کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها