X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 آذر 1398, 11:27
کد خبر: 31322
خبرنگار: khani
نظرات: 0

بازگشت موفقیت آمیز نورافکن

امید در سپاهان زنده شد

امید در سپاهان زنده شد امید در سپاهان زنده شد
در سال های گذشته برخی از انتقال های نامناسب باعث شده که یک استعداد ویژه پیش از شکوفایی بسوزد اما این اتفاق خوشبختانه در ارتباط با یکی از لژیونرها و ستاره های جوان فوتبال ایران رخ نداد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه" امیدنورافکن به عنوان یکی از ستاره‌های آینده دار فوتبال ایران می توانست به خاطر یک انتخاب نامناسب مثل برخی دیگر از استعدادهای فوتبال ایران از مسیر پیشرفت دور شود اما بازگشت به موقع او و شاید انتخاب بهترش در این فصل باعث شد تا حالا او بار دیگر یکی از بهترین جوان های فوتبال ایران باشد.

انتخاب سپاهان برای نورافکن با توجه به حضور امیرقلعه نویی که خودش بازیکنی در سطح ملی بوده و در بازگرداندن بازیکنان به فرم ایده آل تبحر دارد، یک انتخاب هوشمندانه و خوب بود. امید در این فصل از رقابت ها و در بیشتر بازی ها در پست هافبک دفاعی بازی کرده و تبدیل به یکی از مهره های تاثیرگذار تیمش شده است. ترکیب نورافکن و کیانی در خط میانی سپاهان هارمونی جالبی را در خط هافبک این تیم به وجود آورده و می تواند یکی از دلایل موفقیت آن ها در این فصل از رقابت ها باشد.

نورافکن علاوه بر سپاهان نقش مهمی هم در تیم زیر 23 سال ایران دارد که باید در رقابت های قهرمانی آسیا برای حضور در جمع سه تیم پایانی و رسیدن به المپیک تلاش کند. او بازوبند تیم امید را به بازو می بندد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها