X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 آذر 1398, 13:09
کد خبر: 31325
خبرنگار: khani
نظرات: 5

هدفم، دروازه‌بان اول شدن سپاهان است

کیخسروی: اگر در نیم‌فصل اول قهرمان شویم احتمال کسب جام زیاد می‌شود

کیخسروی: اگر در نیم‌فصل اول قهرمان شویم احتمال کسب جام زیاد می‌شود کیخسروی: اگر در نیم‌فصل اول قهرمان شویم احتمال کسب جام زیاد می‌شود
دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم بتوانیم امسال قهرمان لیگ شویم و اگر در نیم‌فصل اول قهرمان شویم، می‌توانیم در نیم‌فصل دوم همین روند روبه‌جلو را ادامه دهیم و جام را به دست آوریم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد علی کیخسروی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت سپاهان در لیگ برتر، اظهار کرد: خدا رو شکر این روزها وضعیت خوبی را در لیگ برتر سپری می‌کنیم و بازیکنان روز به روز آماده‌تر می‌شوند. امیدوارم بتوانیم امسال قهرمان لیگ شویم و اگر بتوانیم در نیم‌فصل اول قهرمان شویم، می‌توانیم در نیم‌فصل دوم همین روند روبه‌جلو را ادامه دهیم و جام را به دست آوریم.

وی افزود: در بازی روز گذشته مقابل پیکان بچه‌ها روز خوبشان نبود، با این وجود توانستیم پیکان را شکست دهیم و به مرحله بعد صعود کنیم. امیدوارم امسال بتوانیم دل مردم اصفهان را در هر دو جام شاد کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه هم‌اکنون دروازه‌بان دوم تیم هستم، گفت: سپاهان تیم بزرگی است و ذخیره بودن این تیم هم یک افتخار است. از وضعیتم در این تیم کاملاً راضی هستم. ۱۴ سال است که در تمام رده‌های سنی تیم سپاهان بازی می‌کنم.

هدفم، دروازه‌بان اول شدن سپاهان است

کیخسروی تصریح کرد: هدفم این است که روزی دروازه‌بان اول سپاهان شوم و سپس به تیم ملی راه پیدا کنم و به تیم‌های اروپایی بروم. با پیام نیازمند، خیلی صمیمی هستم و در عین دوستی با یکدیگر رقابت می‌کنیم. پیام، روزهای خوبی را سپری می‌کند و رکورد کلین شیت را هم دارد، امیدوارم این روند خوب را ادامه دهد. هیچ کس مانند نیازمند در بین دروازه‌بان‌های کشور پیشرفت نکرده و خود من هم چیزهای زیادی از او یاد گرفته‌ام.

وی افزود: قدم ۲ متر است و ۵ سانتیمتر از پیام، بلندتر هستم. در ایران الگوی خاصی ندارم، اما در میان دروازه‌بان‌های جهان "مارک آندره تراشتِگن" و "مانوئل نویر" را خیلی دوست دارم و از سبک بازی آن‌ها خوشم می‌آید، تیم باشگاهی مورد علاقه‌ام یوونتوس است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها