X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 آذر 1398, 09:38
کد خبر: 31328
خبرنگار: khani
نظرات: 10

تقریبا برابر در پیروزی و شکست

سپاهان - استقلال از نگار آمار

سپاهان - استقلال از نگار آمار سپاهان - استقلال از نگار آمار
تیم‌های سپاهان و استقلال در حالی در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند که تاکنون سهم هر 2 تیم از تعداد پیروزی برابر بوده است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد وبه نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال روز شنبه 9 آذر ماه از ساعت 15 در ورزشگاه نقش‌جهان و در دیداری حساس میزبان شاگردان استراماچونی در استقلال تهران خواهد بود.

طلایی‌پوشان اصفهانی در حالی برای این دیدار آماده می‌شوند که 2 تیم در لیگ برتر 36 بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که آبی‌پوشان در 14 بازی به پیروزی رسیده‌اند، سهم سپاهان در این میان 12 برد بوده و 10 دیدار 2 تیم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

سپاهان و استقلال همچنین از سال 58 و لیگی با عنوان جام منطقه‌ای ایران تاکنون 73 بار به مصاف هم رفته‌اند که سهم سپاهان برابر با استقلال و 27 پیروزی بوده است، 19 بازی نیز به تساوی انجامیده است.

2 تیم از حیث گل زده هم زیاد با هم تفاوتی ندارند و استقلال 98 گل مقابل 90 گل سپاهان وارد دروازه حریف کرده است و برتری محسوسی دارد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی فصل گذشته و در دیدار رفت که در ورزشگاه آزادی برگزار شد با تک گل کی‌روش استنلی به پیروزی رسیدند، در بازی برگشت در ورزشگاه نقش‌جهان اما این استقلال بود که با گل لحظات پایانی پاتوسی به برتری دست پیدا کرد.

این دیدار روز شنبه برگزار خواهد شد که محمدحسین زاهدی‌فرد قضاوت آن را برعهده دارد و تورج عیوض‌محمدی، رحیم شاهین، کوپال ناظمی، علی صفایی و حسن انتظاری کمک‌های وی هستند و یدالله جهانبازی ناظر داوری است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها