X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 آذر 1398, 11:40
کد خبر: 31331
خبرنگار: khani
نظرات: 2

قلعه‌نویی حق دارد از بازیکنان ناراحت باشد

منصوری: برای قهرمانی باید بتوانیم هر تیمی را شکست دهیم

منصوری:  برای قهرمانی باید بتوانیم هر تیمی را شکست دهیم منصوری:  برای قهرمانی باید بتوانیم هر تیمی را شکست دهیم
مدافع سپاهان در مورد بازی با پیکان و شرایط خودش صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد مرتضی منصوری در گفتگو با ایلنا در خصوص دیدار سپاهان مقابل پیکان اظهار داشت: بازی خیلی سختی داشتیم و تیم پیکان خیلی مارا تحت فشار قرار داد. کیفیت بازی پیکان نشان می‌دهد که دیگر در لیگ تیم ضعیف وجود ندارد و نمی‌شود گفت فلان تیم چون فلان جای جدول است کار راحتی مقابلش داریم و دیدید که پیکان چقدر خوب بازی کرد و ما را تحت فشار قرار داد. من فقط یک نیمه بازی کردم و نیمه دوم را ندیدم ولی بچه‌ها می‌گفتند خیلی تحت فشار بودند. ولی خدا را شکر بازهم توانستیم پیروز از زمین خارج شویم و صعود کنیم و جای شکرش باقی است.

وی در مورد پاس گلی که در این بازی ارسال کرد گفت: خدا را شکر توانستم برای تیمم مفید باشم ولی این مسائل اصلاً مهم نیست و مهم این است که سپاهان پیروز شود و نتیجه بگیرد که خدا را شکر این اتفاق افتاد.

منصوری در مورد ناراحتی قلعه‌نویی از بازیکنان سپاهان هم عنوان کرد: ایشان حق دارد هرچه بگوید و امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم انتظاراتشان را برآورده کنیم. به هر حال فوتبال است و یک روز تیم روز خوبش است و یک روز هم روز خوبش نیست و امیدوارم در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

مدافع سپاهان در مورد مصدومیتی که برایش رخ داد هم خاطرنشان کرد: در یک موقعیت در حال حرکت بودم که پایم بد روی زمین آمد و احساس درد کردم و دیگر نتوانستم ادامه دهم. چنین مصدومیتی برایم سابقه نداشته و عجیب بود ولی خوشحالم که مهدیزاده هم که جای من آمد بازی خوبی به نمایش گذاشت و همانطور که گفتم مهم برتری تیم است.

منصوری در مورد بازی حساس بعدی مقابل استقلال گفت: بازی خیلی سختی داریم و استقلال از تیم‌های خوب و پرمهره لیگ است که این روزها حسابی روی دور برد افتاده و واقعاً کار سختی داریم ولی امیدوارم با آمادگی بالا به مصاف آنها برویم و با استفاده از امتیاز میزبانی و حمایت هوادارانمان بتوانیم 3 امتیاز را مال خودمان بکنیم و یک بازی حساس دیگر را هم ببریم.

وی در مورد اینکه سپاهان در هفته‌های گذشته در دیدارهای حساس‌تر عملکرد بهتری داشته هم خاطرنشان کرد: در کنار انگیزه بیشتری که طبیعتاً برای این دیدارها داریم یک نکته مهم وجود دارد و این است که تیم‌هایی مثل تراکتور و پرسپولیس برای بردن به مصاف ما می‌آیند و بازتر بازی می‌کنند و به همین خاطر کار ما هم راحت‌تر است ولی تیم‌های دیگر معمولاً بازی بسته را انتخاب می‌کنند و در این صورت ایجاد موقعیت برای ما هم سخت‌تر می‌شود.

مدافع سپاهان در مورد اینکه دوست داشت در هفته‌های ابتدایی فصل که اوضاع استقلال به خوبی الان نبود با این تیم روبرو می‌شد یا نه،‌ گفت: نه من چنین عقیده‌ای ندارم. به هر حال تیم ما به دنبال قهرمانی است و تیمی که قهرمانی می‌خواهد باید توانایی پیروزی در هر دیداری را داشته باشد و نباید به این فکر کنیم چه تیمی در چه مقطعی شرایطش خوب است یا در چه مقطعی خوب نیست.

منصوری در مورد اینکه به این دیدار می‌رسد یا نه هم گفت: هنوز صد در صد مشخص نیست ولی فکر می‌کنم برای بازی آماده شوم و مشکلی در همراهی تیم نداشته باشم بازهم برای مشخص شدن نتیجه قطعی باید صبر کرد.

وی در مورد بهبودی ایرانپوریان و رقابتی که در پست دفاع راست با هم دارند هم اظهار داشت: خدا را شکر ایرانپوریان خوب شد و خیلی ناراحت بودم که مصدوم شد و مصدومیتش هم طولانی شد. به هر حال ما در 3 جام باید بجنگیم و چند وقت دیگر فکر کنم برنامه‌ها جوری شود که هر 4 روز یک بازی انجام دهیم و تیم به بازیکنان مختلف در هر پست نیاز دارد. ضمن اینکه داشتن یک رقیب خوب در هر پستی باعث پیشرفت بازیکن می‌شود و من از این موضوع استقبال می‌کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها