X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 آذر 1398, 08:46
کد خبر: 31383
خبرنگار: khani
نظرات: 4

رقابت این دو تیم واقعا جذاب و نزدیک بود

چرخابی: استقلال بهتر بازی کرد

چرخابی: استقلال بهتر بازی کرد چرخابی: استقلال بهتر بازی کرد
حسین چرخابی دیدار دو تیم استقلال و سپاهان را تماشاگر پسند خواند و نتیجه به دست آمده را حق دو تیم دانست.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد حسین چرخابی، پیشکسوت باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با ایسنا، تساوی ۲ بر ۲ دو تیم سپاهان و استقلال در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر را یک دیدار خوب و تماشاگر پسند خواند و گفت: هر دو تیم تشنه ایجاد موقعیت بودند و راضی به مساوی نبودند. در مصاحبه‌های قبلی خود گفته‌بودم که پیش بینی می‌شود دو تیم چگونه و بر اساس چه نقشه‌هایی به گل برسند. وقتی من بتوانم روش گلزنی هر دو تیم را پیش‌بینی کنم، قطعا سرمربیان دو تیم هم آن را به بازیکنان گوش زد کرده‌اند. بنده اطمینان دارم در این مورد بازیکنان به حرف سرمربی خود عمل نکرده‌اند. اگر بخواهیم دقیق‌تر صحبت کنیم، گل دوم سپاهان و چهارمین گل این بازی را مثال می‌زنیم. روی یک ضربه‌ ایستگاهی که برای سپاهان گرفته شده بود، توپ در محوطه جریمه استقلال به نورافکن هافبک سپاهان رسید و او با یک ضربه‌ تمام کننده توپ را از بین پاهای بازیکنان استقلال وارد دروازه این تیم کرد. شکی در این نیست که ضربات ایستگاهی در تیم سپاهان یا به روی سر کی‌روش استنلی ارسال می‌شود و یا به روی سر نورافکن. با این وجود بازیکنان استقلال جایگیری مناسبی نداشتند. این واقعا قابل تصور نیست که بازیکنانی که در تیم ملی بازی می‌کنند چنین اشتباهاتی بکنند. تیم استقلال روی گل چهارم بسیار ضعیف عمل کرد.

این پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان نتیجه تساوی را حق دو تیم دانست و گفت: هیچ یک از دو تیم استحقاق برد را نداشتند. همچنین اگر بخواهیم درباره رقابت این دو تیم در جدول سخن بگوییم، استقلال همان قدر شانس قهرمانی دارد که سپاهان دارد. رقابت این دو تیم واقعا جذاب و نزدیک بود.

چرخابی در پاسخ به این سوال که آیا تیم استقلال عملکرد بهتری نسبت به سپاهان داشت گفت: قطعا همینطور است. تیم استقلال از لحاظ آماری در این دیدار بهتر ظاهر شد. البته که نوع بازی این دو تیم با هم بسیار متفاوت است. سپاهان در اسرع وقت به دنبال آن است که به دروازه حریف برسد اما استقلالی‌ها در تمام زمین با تحت فشار قرار دادن بازیکنان تیم مقابل و پاس‌های کوتاه راه خود را به دروازه حریف پیدا می‌کنند و اینکه استقلال دو مهاجم خوب در اختیار دارد، دیاباته و قائدی. دیاباته با کنترل توپ خود و قد بلندش در هوا برای استقلال مفید است و قائدی با تکنیک و سرعت خود در زمین کار را برای تیمش آسان می‌کند.

این کارشناس فوتبال در پایان گفت: دیروز (شنبه) شاهد یک بازی خوب از دو تیم بودیم و لذتی که تماشاگران بردند بیانگر آن است.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها