X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 آذر 1398, 08:01
کد خبر: 31399
خبرنگار: khani
نظرات: 8

از تساوی با استقلال راضی نیستیم

ولسیانی: 10 بار هم بپرسید، سپاهان قهرمان است

ولسیانی:  10 بار هم بپرسید، سپاهان قهرمان است ولسیانی:  10 بار هم بپرسید، سپاهان قهرمان است
مدافع تیم فوتبال سپاهان که تیمش پس از مدت ها دروازه اش در جریان بازی باز شد، از اتفاقات دیدار با استقلال و شرایط تیمش می گوید.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد گئورگی ولسیانی مدافع میانی سپاهان در دیدار برابر استقلال یکی از ویژه ترین بازیکنان زمین بود و گل اول بازی هم با ضربه او ثبت شد. این بازیکن در گفتگو با "ورزش سه" در رابطه با کسب تساوی 2 بر 2 مقابل استقلال اینگونه حرف هایش را آغاز کرد: این بازی یکی از بازی های سخت فصل بود که برگزار کردیم. استقلال هم در این مسابقه موقعیت های خوبی داشت ولی فکر می کنم مساوی نتیجه منطقی بود.
مدافع گرجستانی سپاهان در رابطه با گل دیرهنگام امید نورافکن بیان کرد: خیلی خوشحال بودیم که این گل زده شد. یک امتیاز هم بدست آوردیم؛ با این حال ما همیشه برای بردن به زمین می رویم و از این نتیجه راضی نیستیم. با این حال یک امتیاز هم خوب بود ولی در بازی های بعدی به دنبال سه امتیازها هستیم.


ولیسانی که زننده گل دوم بازی بود و پس از گلزنی به ذوب آهن، مقابل استقلال هم گل زد، در واکنش به این موضوع عنوان کرد: به خاطر گلی که زدم خیلی خوشحال بودم. خب دومین گلی بود که در این فصل زدم و تلاش می کنم بیشتر گل بزنم. در این بازی در جریان بازی چند اشتباه داشتم ولی سعی می کنم هر روز و هر بازی بهتر شوم.



آخرین گلی که سپاهان در جریان بازی دریافت کرد، هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل سایپا بود. این تیم اما در مقابل استقلال و در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر دو بار دروازه اش در جریان بازی و پس از مدت ها باز شد. ولسیانی در پاسخ به این سوال اینگونه واکنش نشان داد: خب ما دروازه بان خوبی داریم و خط دفاعی سازمان دهی شده ای داریم. کادر فنی هم توجه ویژه ای به کادر فنی دارد و همیشه از ما می خواهند با تمرکز کامل بازی کنیم و اشتباهاتمان را به حداقل برسانیم. فکر می کنم این دلیلی منطقی برای گل نخوردن ما در جریان بازی باشد ولی بالاخره فوتبال است و شما گل می خورید.
از مدافع فصل گذشته نساجی مازندران در رابطه با مدعیان لیگ نوزدهم پرسیدیم و اینکه کدام تیم پتانسیل بیشتری برای قهرمانی که او در پاسخ به این تاکید کرد و گفت: ما تقریبا با تمام تیم های لیگ بازی کردیم. لیگ ایران لیگ جذابی است، چون چند تیم دارد که می توانند قهرمان شوند. اگر شما 10 بار هم این سوال را از من بپرسید، می گویم سپاهان قهرمان می شود. من بازیکن سپاهان هستم و تمام تلاشم را برای قهرمانی این تیم انجام می دهم. با این حال لیگ ایران لیگ جذابی است و نمی توانیم بگوییم قهرمان چه تیمی می شود؛ باید صبر کنید تا ببینیم چه می شود.




همچنین از ولسیانی در رابطه با شرایط چمن ورزشگاه نقش جهان که طی دو بازی، سه بازیکن (مرتضی منصوری، سیاوش یزدانی و محمدرضا حسینی) را با مصدومیت روبرو کرده است، پرسیدیم و اینکه آیا از بازی کردن در این شرایط نمی ترسد. مدافع سپاهان در پاسخ به این سوال بیان کرد: در واقع زمین چمن در حال حاضر شرایط خوبی ندارد. متاسفانه تیم ما دو مصدوم داده ولی خب اصلا نمی ترسم؛ هر چمنی باشد من بازی می کنم و سعی می کنم بدون اشتباه بازی کنم. بازی بعدی ما در برابر نساجی مازندران است. آن زمین هم شرایط خوبی ندارد و بازی کردن در آن ریسک دارد؛ چون چمن مصنوعی است و حتی کیفیت چمن مصنوعی اش هم پایین است.




آخرین سوال از مدافع سپاهان در رابطه با بازگشتش به ورزشگاه وطنی در قائمشهر پرسیدیم که او حرف هایش را اینگونه خاتمه داد: بله من خاطرات خیلی خوبی از آنجا دارم و فصل خوبی را در ورزشگاه وطنی سپری کردم. همیشه به هواداران نساجی احترام می گذارم، همینطور که برای هواداران سپاهان احترام زیادی قائلم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها