X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 آذر 1398, 07:56
کد خبر: 31407
خبرنگار: khani
نظرات: 0

از بازیکنان و مربیان استقلال شکایت نمی‌کنیم

قلیچ خانی: بازی ما برابر استقلال در جام حذفی یک فینال است

قلیچ خانی: بازی ما برابر استقلال در جام حذفی یک فینال است قلیچ خانی: بازی ما برابر استقلال در جام حذفی یک فینال است
مدیررسانه‌ای باشگاه سپاهان درباره بازی این تیم اصفهانی برابر تیم استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سیامک قلیچ خانی مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان درباره قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و تقابل این تیم اصفهانی با تیم استقلال اظهار کرد: قرعه کشی خوبی بود و کسی که بگوید ۲ تیم بزرگ در این مرحله جام حذفی با هم باید بازی کنند درکی از این رقابت‌ها ندارد، چون جام حذفی هر بازی اش یک فینال است. به هرحال این امکان وجود داشت که ما در فینال با استقلال روبرو شویم و در آن مسابقه حذف یا قهرمان شویم و بازی ما برابر استقلال در مرحله یک چهارم نهایی، یک فینال است.

او ادامه داد: ما نباید به این مسئله فکر کنیم که ۲ تیم بزرگ در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با هم روبرو می‌شوند، کسی که می‌خواهد قهرمان شود باید همه بازی‌ها را پیروز شود.

قلیچ خانی درباره محرومیت ۵ جلسه‌ای داور بازی سپاهان و استقلال گفت: در حال حاضر باید در مورد جام حذفی صحبت کنیم. به نظرم اگر قرار است داوران به علت اشتباهات خود در بازی‌های تیم‌های فوتبال از جمله سپاهان و استقلال محروم شوند، تاکنون باید خیلی از آن‌ها محروم می‌شدند. رسانه‌های شهرستانی زوری ندارند، اما فضای رسانه‌های تهران باعث می‌شود که کمیته داوران خیلی سریع واکنش نشان بدهد.

او افزود: من می‌گویم که کمیته داوران به علت فضای سنگین رسانه‌ای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خیلی سریع واکنش نشان می‌دهد، اما این واکنش‌ها در مورد تیم‌های شهرستانی همانند تیم شاهین بوشهر و نفت مسجد سلیمان مشاهده نمی‌شود.

مدیررسانه‌ای باشگاه سپاهان درباره اینکه این باشگاه اصفهانی از ۲ بازیکن استقلال شکایت می‌کند، گفت: قلعه نویی گفته اصلا از هیچ کدام از بازیکنان و مربیان استقلال شکایت نکنیم و آن بازی به تاریخ پیوست.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها