X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 آذر 1398, 08:59
کد خبر: 31423
خبرنگار: khani
نظرات: 7

نمی‌دانم چطور داور فحش حقیقی را نشنید؛

قربانی: هنوز صدر جدول را از دست ندادیم

قربانی: هنوز صدر جدول را از دست ندادیم قربانی: هنوز صدر جدول را از دست ندادیم
مهاجم تیم فوتبال سپاهان می گوید تیمش با پیروزی در بازی عقب افتاده به صدر بازخواهد گشت.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد علی قربانی مهاجم تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل نساجی مازندران در میکسدزون خبری در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" در رابطه با از دست رفتن صدر جدول گفت: هنوز صدر جدول را از دست ندادیم. ما یک بازی عقب افتاده داریم و خیلی امیدواریم که در آن بازی نتیجه بگیریم و به صدر جدول بازگردیم. تمام تلاشمان را می کنیم که سپاهان را در صدر نگه داریم.


او در رابطه به بازی و بازگشت به استان مازندران که همانجا به دنیا آمده، اینگونه توضیح داد: من فوتبال حرفه ایم را از نساجی شروع کردم و به این باشگاه مدیون هستم. هر وقت به استادیوم وطنی می آیم خاطرات قدیمی ام زنده می شود. جو ورزشگاه خیلی خوب است و واقعا هواداران خوبی دارد.


قربانی در رابطه با داور مسابقه بیان کرد: در نیمه اول صحنه ای که من و آقای حقیقی درگیر شدیم باید داور به او کارت می داد. حقیقی به من فحش داد ولی داور واکنشی نشان نداد و برایم جای تعجب داشت.


او در واکنش به این موضوع که او قبلا برای استقلال بازی می کرده و حقیقی برای پرسپولیس و اینکه آیا این درگیری ارتباطی به این موضوع داشته یا خیر افزود: نه الان من بازیکن سپاهان هستم. ربطی به این قضیه ندارد. نمی دانم چرا این اتفاق افتاد. به داور گفتم شنیدید یا نه و واقعا برایم جای تعجب داشت که چطوری نشنید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها