X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 آذر 1398, 14:40
کد خبر: 31432
خبرنگار: khani
نظرات: 9

مصدومیت دوباره هافبک بدشانس سپاهان

نقی‌زاده: تا حالا این شرایط را تجربه نکرده‌ام

نقی‌زاده: تا حالا این شرایط را تجربه نکرده‌ام نقی‌زاده: تا حالا این شرایط را تجربه نکرده‌ام
علیرضا نقی زاده هافبک تیم فوتبال سپاهان با مصدومیت از ناحیه مینیسک مواجه شده و احتمالا تا پایان سال 1398 در دسترس امیرقلعه نویی نخواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، علیرضا نقی زاده که در پنجره تابستانی برای تقویت بخش میانی سپاهان به اصفهان آمد، هنوز نتوانسته برای تیمش در بازی های رسمی به میدان برود و حالا بدشانسی هایش ادامه دار شده و روز آینده میزان دقیق مصدومیت جدیدش مشخص می شود.


نقی زاده در گفتگو با "ورزش سه" در مورد شرایط خود اینگونه صحبت می کند: « متاسفانه از وقتی به اصفهان آمدم مصدومیت هایی گریبانم را گرفته که تا حالا تجربه اش نکرده بودم. واقعا خیلی ناراحتم که نتوانستم به باشگاه و آقای قلعه نویی کمک کنم. نمی دانم چه بگویم ولی حتما حکمتی در این ماجراها هست».


هافبک سپاهان در رابطه با مصدومیت جدید خود، گفت: « دو هفته پیش بود که داشتم تمرین می کردم و متوجه شدم مینیسک پایم آسیب دیده است. هنوز چیزی مشخص نیست و فردا دکتر در اینباره نظر می دهد.»


او ادامه داد:« هیچ بازیکنی دوست ندارد مصدوم بشود ولی امسال واقعا بد آوردم. تا می خواستم شرایطم را درست کنم و بازی کنم، یک مصدومیت جلویم را می گیرد».


از نقی زاده در رابطه با شرایط تیم سپاهان و مصدومان پرشمار این تیم هم پرسیدیم که او اینگونه واکنش نشان داد:« متاسفانه بدشانسی گریبان سپاهان را گرفته. امیدوارم تمام بازیکنان سلامتی خودشان را به دست بیاورند تا بتوانند به تیم کمک کنند. هیچ کس دوست ندارد مصدوم شود. برای بازیکنان سپاهان و باشگاه آرزوی موفقیت می کنم، آنها جویای حال من بودند. دعا می کنم که تیم در مشهد برنده شود و با سه امتیاز به اصفهان برگردند».



سعید آقایی هم برای تو یک پست گذاشته و آرزوی سلامتی داشته است. نقی زاده در واکنش به این موضوع گفت:« از همه بچه ها تشکر می کنم که جویای حال من بوده اند. من و سعید از بچگی رفیق و همبازی بودیم؛ هم در تراکتور و حالا هم در سپاهان. برای تمام بچه ها و تیم آرزوی موفقیت دارم».
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها