X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 آذر 1398, 08:02
کد خبر: 31435
خبرنگار: khani
نظرات: 0

بازهم تغییر زمان بازی در مشهد

شهرخودرو-سپاهان ساعت 14:30 روز دوشنبه

شهرخودرو-سپاهان ساعت 14:30 روز دوشنبه شهرخودرو-سپاهان ساعت 14:30 روز دوشنبه
زمان برگزاری دیدار تیم های شهرخودرو-سپاهان تغییر کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، باوجود اعلام قبلی سازمان لیگ، با آغاز بلیت فروشی الکترونیک مشخص شد زمان حساس ترین دیدار هفته چهاردهم از ساعت 17 به 14:30 تغییر پیدا کرده است تا بار دیگر شاهد جابجایی زمان برگزاری دیدارهای خانگی تیم فوتبال شهرخودرو باشیم.


اتفاقی که در طول فصل اخیر بارها به دلایل مختلف افتاده و به نظر می رسد اراده ای بالاتر از مدیران باشگاه، مسئولان اجرایی لیگ و البته خواست فوتبالدوستان مشهدی مسبب اصلی این تغییرات است. جابجایی های پرشماری که به هیچ وجه باب میل طرفداران شهرخودرو نیست و بارها موجب نارضایتی آنها هم شده است. موضوعی که انگار اصلا اهمیتی ندارد!


گفتنی است تیم فوتبال سپاهان اصفهان از شب گذشته در شهر مشهد حضور دارد و در هتل پردیسان ساکن شده است و برای امتیاز گرفتن از میزبان قدرتمند و رقیب سایه به سایه اش در جدول تمام امکاناتش را بسیج کرده است.

حال باید دید برگزاری جدال فوق العاده حساس تیم های دوم و سوم جدول رده بندی در یک روز وسط هفته و آن هم در ساعتی نامناسب چه تعداد هوادار را می تواند به ورزشگاه امام رضای مشهد بکشاند و چه تیمی می تواند در این زمان نامناسب به نتیجه دلخواهش دست یابد؟
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها