X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 آذر 1398, 15:48
کد خبر: 31444
خبرنگار: khani
نظرات: 18

فیزیوتراپ سپاهان:

پارگی رباط صلیبی پورقاز را تأیید یا تکذیب نمی‌کنم؛ مراحل تشخیصی هنوز ادامه دارد

پارگی رباط صلیبی پورقاز را تأیید یا تکذیب نمی‌کنم؛ مراحل تشخیصی هنوز ادامه دارد پارگی رباط صلیبی پورقاز را تأیید یا تکذیب نمی‌کنم؛ مراحل تشخیصی هنوز ادامه دارد
فیزیوتراپ تیم فوتبال سپاهان خبرهای منتشر شده درباره پارگی رباط صلیبی عزت‌الله پورقاز را تایید نکرد و گفت: درباره نوع و میزان مصدومیت پورقاز و احتمال پارگی رباط صلیبی این بازیکن، هیچ چیز را تایید و یا تکذیب نمی‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد مهدی صدیقی در گفت‌وگو با تسنیم ، خبر پارگی رباط صلیبی عزت‌الله پورقاز مدافع سپاهان را تایید نکرد و اظهار داشت: درباره نوع و میزان مصدومیت پورقاز و احتمال پارگی رباط صلیبی این بازیکن، هیچ چیز را تأیید و یا تکذیب نمی‌کنم. در حال حاضر پورقاز مراحل تشخیصی نوع و میزان مصدومیتش را می‌گذراند و من نمی‌دانم خبرهای مربوط به قطعی شدن پارگی رباط صلیبی پورقاز از کجا شکل گرفته است.

وی درباره زمان تشخیص نهایی پزشکان درباره نوع و شدت مصدومیت پورقاز، خاطرنشان کرد: طی چند روز آینده مراحل تشخیصی کامل می‌شود و ما با چند جراح مشورت کرده‌ایم و باید ببینیم نظر آنها چیست.


فیزیوتراپ تیم فوتبال سپاهان در مورد احتمال پارگی رباط صلیبی پورقاز تصریح کرد: الان هیچ چیز در این مورد نمی‌توان گفت، چون پای این بازیکن متورم است و ما پورقاز را برای روند تشخیصی به MRI فرستادیم و باید با متخصص جراح صحبت کنیم. زمانی که به نتیجه قطعی دست پیدا کردیم خبر آن را منتشر خواهیم کرد.

وی در ادامه به تشریح وضعیت سایر بازیکنان مصدوم سپاهان پرداخته و گفت: بحیرایی و مسلمان به خاطر سرماخوردگی شدیدی که داشتند، نتوانستند تیم را همراهی کنند. مصدومیت سعید آقایی، مرتضی منصوری و محمدرضا حسینی رفع شده و این 3 نفر با تیم هستند و تمرین می‌کنند و اگر امیر قلعه‌نویی تشخیص دهد، می‌توانند به میدان بروند. محمد ایران‌پوریان درگیر مصدومیت جزئی بود که رفع شده است و به امید خدا از چهارشنبه آینده با تیم تمرین خواهد کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها