X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 آذر 1398, 07:58
کد خبر: 31461
خبرنگار: khani
نظرات: 2

صد در صد حق ما سه امتیاز بازی بود

نورافکن : قبل از اینکه توپ به دست من برخورد کند به بدنم برخورد کرد

نورافکن : قبل از اینکه توپ به دست من برخورد کند به بدنم برخورد کرد نورافکن : قبل از اینکه توپ به دست من برخورد کند به بدنم برخورد کرد
هافبک دفاعی تیم فوتبال سپاهان در مورد هندی که در بازی شهرخودرو انجام داد و از سوی داور پنالتی اعلام شد توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، در بازی سپاهان برابر شهرخودرو توپ در محوطه جریمه به دست نورافکن برخورد کرد اما داور این صحنه را پنالتی اعلام نکرد تا بازیکنان و اعضای کادرفنی شهرخودرو به شدت از این اتفاق ناراحت باشند.


امید نورافکن در واکنش به این اتفاق به خبرنگار ورزش سه گفت: متاسفم برای جوی که درست شد. قبل از اینکه توپ به دست من برخورد کند به بدنم برخورد کرد و طبق قوانین جدید این به هیچ عنوان پنالتی نیست و این را می توانید از کارشناسان بپرسید.

او ادامه داد: دقیقا همین اتفاق هفته گذشته برای لوئیس سوارز هم رخ داد که داور پنالتی نگرفت. در آنجا هم داوری به نفع بارسلونا بود؟ من فکر می کنم باید به تصمیم داور بازی احترام بگذاریم و با اطمینان می گویم آن صحنه به هیچ عنوان خطای هند نبود.

وی افزود: من فکر می کنم کاپیتان پدیده و دروازه بانشان جو را خراب کردند و علیه سپاهان حرف زدند در حالی که این حرف ها درست نیست و من فکر می کنم باید کمک کنیم بازی ها در شرایط عادی برگزار شود.




هافبک سپاهان در مورد اخراج محبی از زمین بازی هم گفت: من فکر می کنم داور کمی می توانست مهربان تر باشد تا ما بازی را 11 نفره تمام کنیم ولی به هرحال به تصمیم داور بازی احترام می گذاریم.

او در مورد بازی هم می گوید: صد در صد حق ما سه امتیاز بازی بود و کاملا بر بازی سوار بودیم. با این حال تلاش می کنیم در بازی های بعدی بهتر بازی کنیم و امتیازهای لازم را جمع کنیم.


نورافکن در پایان گفت: بازهم می گویم داور بازی از بهترین داورهای ایران است و خود علیرضا فغانی هم ممکن است اشتباه کند و من فکر می کنم باید کمک کنیم تا جو فوتبال ما بهتر شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها