X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 آذر 1398, 12:09
کد خبر: 31469
خبرنگار: khani
نظرات: 3

سپاهان می‌توانست 3 امتیاز را کسب کند

یاوری : اخراج محبی برنامه‌های سپاهان را بهم ریخت

یاوری : اخراج محبی برنامه‌های سپاهان را بهم ریخت یاوری : اخراج محبی برنامه‌های سپاهان را بهم ریخت
مربی فوتبال اصفهان گفت: امان از زمانی که اختیار مربی دست بازیکن بیفتد و با اخراج محبی تمام برنامه‌های سپاهان تغییر کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از تسنیم، محمد یاوری در برنامه دیدار برتر اصفهان درباره عملکرد سپاهان برابر پدیده و تساوی یک بر یک در این مسابقه اظهار داشت: تا قبل از اینکه محبی اخراج شود، همه چیز طبق روالی که پیش‌بینی می‌شد و سپاهان برنامه‌ریزی کرده بود پیش رفت اما امان از زمانی که اختیار مربی دست بازیکن بیفتد و با اخراج محبی تمام برنامه‌های سپاهان تغییر کرد. با اخراج این بازیکن هافبک‌های این تیم عقب رفتند و سپاهانی‌ها مجبور شدند با یک مهاجم بازی کنند و کی‌روش را عقب آورده و قربانی را به زمین بفرستند که این موضوع، بازی سپاهان را به هم زد به خصوص اینکه نقطه قوت شهرخودرو دوندگی این تیم از دقیقه 70 به بعد است.

وی افزود: شهرخودرو خیلی خوب بدنسازی کرده است و در نهایت ضربه کرنر این تیم به گل تبدیل شد و مدافعان سپاهان برای مهار یونس شاکری تقسیم کار خوبی نداشتند، چون کی‌روش عقب آمد و شاید ولسیانی برای مهار توپ تردید کرد و این اتفاق افتاد. البته دقیقه 82 بود و فشار بازی هم بسیار بالا رفته بود، اما همان مشکل عدم هماهنگی خط هافبک کار دست سپاهان داد. آنالیزوهای سپاهان باید به این نکته دقت کنند که بازیکنان در این بازی چقدر به قاسمی‌نژاد و صادقی فضا دادند. به نظر من مهدی کیانی بیش از حد عقب بازی کرد و همین باعث می‌شود که وقتی هافبکی عقب می‌آید تداخل وظایف پیش آید.

مربی فوتبال اصفهان ادامه داد: سپاهان می‌توانست 3 امتیاز کامل این دیدار را کسب کند، اما شهرخودرو تیم کوچکی نیست و فکر می‌کنم تمام تصمیمات سپاهان به جز اخراج محبی هوشمندانه بود. این دومین باری است که محبی اخراج می‌شود که این برای یک بازیکن جوان خوب نیست، به خصوص برای مهاجمی که در تیم ملی بازی می‌کند. چنین بازیکنانی باید در خدمت تیم باشند در حالی که با این اخراج بازی بعدی تیم را هم از دست داده و این اتفاقات دست مربی را می‌بندد.



وی گفت: حتی بازیکنانی که دچار سرماخوردگی می‌شوند باید بیشتر از خود مراقبت کنند تا دست سرمربی تیم این‌قدر بسته نشود و نباید مانند یک فرد عادی بی‌احتیاطی کنند و ضریب سرماخوردگی باید برای بازیکنان حرفه‌ای پایین بیاید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها