X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 آذر 1398, 11:48
کد خبر: 31488
خبرنگار: khani
نظرات: 15

یادداشت

محسن مسلمان؛ ستاره‌ای برای پرکردن صندلی‌های نیمکت ذخیره

محسن مسلمان؛ ستاره‌ای برای پرکردن صندلی‌های نیمکت ذخیره محسن مسلمان؛ ستاره‌ای برای پرکردن صندلی‌های نیمکت ذخیره
در روزهایی که سپاهان به شدت اسیر مصدومیت‌ ناخواسته بازیکنانش شده محسن مسلمان نتوانسته نظر مثبت امیر قلعه‌نویی را جلب کند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، این روزها تیم فوتبال سپاهان در راه رسیدن به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ و جام جذفی به شدت تحت فشار است و این مسئله کار را برای کادر فنی این تیم بسیار سخت کرده است. از یک طرف هجمه‌های عجیب و غریبی که در رابطه با داوری‌های بازی‌های سپاهان در این چند هفته ایجاد شده فضا را به سمت بروز حاشیه به خصوص برای امیر قلعه‌نویی پیش برده و از طرف دیگر تمرکز کادر فنی و حتی بازیکنان را بر هم زده است.

مشکل دیگر سپاهان در این ۱۴ هفته گذشته از رقابت‌های لیگ مصدومیت‌های مداوم و ناگهانی بوده که برای بازیکنان اصلی و تاثیرگذار تیم ایجاد شده و کار را برای انتخاب یازده بازیکن اصلی توسط امیر قلعه‌نویی سخت کرده است. محمد ایرانپوریان، میثم نقی زاده، ولادمیر کومان، سید محمدرضا حسینی، محسن مسلمان، حامد بحیرایی و عزت‌اله پورقاز بخشی از این مصدومیت‌ها بوده‌اند که تا به امروز دست سپاهان را بر روی نیمکت خالی کرده و امیر قلعه نویی مجبور شده با نفرات موجود تیمش را به دیدار رقبا بفرستد.

اما شاید عجیب‌ترین نام در بین مصدومان سپاهان و بازیکنانی که فرصت بازی برای این تیم پیدا نکرده‌اند محسن مسلمان هافبک میانی و شناخته شده زردپوشان باشد که قرار بود در این فصل نفر اول خط هافبک تیم باشد، اما جالب اینجاست که در روزهایی که ولادمیر کومان و رسول نویدکیا آماده نبودند و محمد کریمی هم نظر قلعه‌نویی را جلب نکرده بود، باز هم فرصت بازی به محسن مسلمان نمی‌رسید و او فقط بازیکن خوبی برای پر کردن فضای خالی زمین در جریان تمرینات سپاهان است.

مسلمان بازیکن سرشناس و با تجربه‌ای است و بیش از ۱۰ سال است که در سطح اول فوتبال ایران حضور دارد، اما مشخص نیست از لحاظ روحی و فنی با خودش چه کرده که امروز کادر فنی سپاهان حتی در سخت‌ترین روزها هم به این بازیکن اعتماد نمی کند. مصدومیت‌های مزمن و متوالی از ناحیه زانو دردسر بزرگ او در این فصل بوده و به نظر می‌رسد که انگیزه‌ای هم برای رهایی از این شرایط وجود ندارد.

از دوم بهمن ماه سال گذشته که محسن مسلمن از ذوب آهن به سپاهان پیوست تا به امروز بیشتر از ۱۰ ماه گذشته، اما تقریبا هیچکدام از هواداران سپاهان بازی آنچنان درخشان و بیادماندنی از این هافبک تکنیکی به یاد نمی‌آورند و او هم به نظر می‌رسد که از شرایطش راضی است و تلاشی برای باز پس گرفتن اعتبارش در فوتبال ایران ندارد.

مسلمان سه سال قبل شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشت و امروز به یک بازیکن معمولی و بدون اثر در لیست سپاهان تبدیل شده است و در روزهایی که سپاهان به شدت نیازمند یک هافبک خلاق و تکنیکی در میانه میدان است مسلمان بر روی نیمکت می‌نشیند و بازی بقیه سپاهانی‌ها را در ترکیب اصلی تیم نگاه می‌کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها