X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 آذر 1398, 10:23
کد خبر: 31506
خبرنگار: khani
نظرات: 1

همه اتفاقات خوب برای سپاهان در یک روز

همه اتفاقات خوب برای سپاهان در یک روز همه اتفاقات خوب برای سپاهان در یک روز
تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز گذشته (جمعه) اتفاقات خوبی را تجربه کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از میزان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز گذشته (جمعه) در هفته پانزدهم لیگ برتر در خانه میزبان پیکان بود و با نتیجه ۲ بر صفر این تیم را شکست داد.

شروع برد‌های ۲ بر صفر
تیم فوتبال سپاهان امسال در ۵ بازی موفق شده با ۲ گل مقابل حریفان خود به برتری برسد. پیش از این سپاهان مقابل تیم‌های پرسپولیس، ذوب‌آهن، گل‌گهر و تراکتور با ۲ گل به پیروزی رسیده و پیکان به پنجمین تیمی تبدیل شد که سپاهان موفق شده تا پایان هفته پانزدهم با ۲ گل مقابل آنها به برتری برسد. نکته جالب توجه دیگر اینکه سپاهان بعد از ۳ تساوی پیاپی موفق شد مقابل حریف خود پیروزی کسب کند.

دوباره کلین‌شیت، دوباره نیازمند

پیام نیازمند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان بار دیگر برای تیمش درخشید تا نشان دهد بی‌دلیل یکی از ستارگان تیمش نیست. نیازمند مقابل پیکان چند موقعیت گل خوب را از مهاجمان پیکان گرفت و دروازه سپاهان را در این فصل یک بار دیگر بسته نگه داشت. رکورددار بیشترین دقایق بسته نگه داشتن بین دروازه‌بان‌های ایران، تا اینجای فصل فقط ۶ گل خورده و تاثیر زیادی در مدعی ماندن تیمش داشته است.

سورپرایز برای هواداران سپاهان
در بازی با پیکان امیر قلعه‌نویی برای هواداران تیمش سورپرایز داشت. محمدرضا حسینی که در بازی با استقلال به شدت مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد، روز گذشته مقابل پیکان از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داشت در دقیقه ۶۹ جای خود را به علی قربانی داد. رسیدن حسینی به این بازی با توجه به مصدومیت او، برای هواداران سپاهان سورپرایز بود چراکه آنها توقع نداشتند حسینی به این زودی‌ها به میادین برگردد.

کورس قهرمانی دوباره داغ شد
سپاهان با برتری مقابل پیکان موفق شد دوباره به صدر جدول برگردد. البته صدرنشینی سپاهان هنوز قطعی نیست چراکه استقلال در صورت پیروزی مقابل شاهین شهرداری بوشهر در بازی امروز (شنبه) می‌تواند جای سپاهان را در صدر بگیرد. به این ترتیب با بازگشت سپاهان به کورس قهرمانی رقابت برای صدرنشینی و قهرمانی نیم‌فصل با حضور سپاهان، استقلال، پرسپولیس و شهرخودرو دوباره داغ شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها