X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 آذر 1398, 14:09
کد خبر: 31515
خبرنگار: khani
نظرات: 0

منتظر پاسخ شکوری هستیم

فتاحی: دوست نداریم که بگویند سپاهان بازیکنانش را به تیم ملی نداد

فتاحی: دوست نداریم که بگویند سپاهان بازیکنانش را به تیم ملی نداد فتاحی: دوست نداریم که بگویند سپاهان بازیکنانش را به تیم ملی نداد
سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: خواسته‌مان را برای ابراهیم شکوری توضیح دادیم و منتظر پاسخ فدراسیون فوتبال هستیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد رضا فتاحی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اینکه باشگاه سپاهان نامه‌ای را برای به تعویق افتادن زمان بازی سپاهان مقابل استقلال به سازمان لیگ ارسال کرده است، اظهار داشت:‌ با توجه به حضور دو بازیکن تیم ما در اردوی تیم ملی المپیک درخواست خودمان را به صورت کتبی برای تعویق زمان بازی جام حذفی مقابل استقلال به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارائه کردیم.

فتاحی ادامه داد: در این نامه از مسئولان محترم خواستیم با توجه به شرایط و مصدومانی که داریم و همچنین حضور امید نورافکن و محمد محبی که دو بازیکن تاثیرگذار تیم ما هستند در اردوی تیم امید ایران، بازی حذفی‌مان را در تاریخ دوم دی لغو و به زمان دیگری موکول کند. از طرفی دوست داریم تیم امید ایران به المپیک برود که این موضوع آرزوی همه اهالی فوتبال است و از طرفی هم می‌خواهیم در برگزاری مسابقات عدالت وجود داشته باشد.

سرپرست سپاهان تاکید کرد: یک بازی عقب افتاده با صنعت نفت آبادان داریم و در نیم فصل دوم هم فشار بازی‌های آسیایی اضافه می‌شود. سپاهان همیشه حامی تیم‌های ملی بوده و همواره با این تیم‌ها همکاری داشته‌ایم که نمونه آن حضور دو بازیکنمان در تیم ملی جوانان بود.

وی در خصوص عدم حضور نورافکن و محبی در اردوی تیم امید تصریح کرد:‌ امروز نامه‌ای را به ابراهیم شکوری، دبیرکل محترم فدراسیون ارسال کردیم و خواسته خودمان را برای او توضیح دادیم. بحث دادن و ندادن بازیکن نیست و اصلا نمی‌خواهیم که چنین مساله‌ای عنوان شود.منتظر پاسخ جناب شکوری هستیم و پس از پاسخ فدراسیون فوتبال امیرقلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم تصمیم لازم را خواهد گرفت. اصلا دوست نداریم که بگویند سپاهان بازیکنانش را به تیم ملی نداد و چنین قصد و نیتی هم نداریم.

سرپرست سپاهان افزود:‌ مردم اصفهان و هواداران سپاهان هم از تیم محبوب‌شان انتظاراتی دارند که این انتظارات عاقلانه است. امسال سپاهان با همکاری مدیریت باشگاه و توانایی که امیر قلعه‌نویی و دستیارانش دارند شرایط خوبی پیدا کرده است. بنابراین پیشنهادمان این است؛ برای اینکه تمام تیم‌ها با تمام قوا در مسابقات حضور داشته باشند و بین آنها عدالت برقرار شود، مسابقات هفته‌های شانزدهم و هفدهم را به تعویق بیندازند و مسابقه جام حذفی را هم در شرایطی برگزار کنند که هر دو تیم سپاهان و استقلال متضرر نشوند، چرا که تیم استقلال هم در تیم ملی المپیک بازیکنانی را دارد و در واقع دوست داریم شرایط منصفانه‌ای بین همه تیم‌ها برقرار شود.

وی در مورد بازگشت سپاهان به صدر جدول لیگ برتر عنوان کرد: خدا را شکر بعد از بازی سختی که مقابل شهر خودرو در مشهد انجام دادیم و فاصله کمی که بین این بازی و بازی بعدی بود تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. کادر فنی تیم و امیر قلعه‌نویی شرایط روحی روانی خوبی را برای بازیکنان ایجاد کردند. چمن نقش جهان هم شرایط بهتری پیدا کرده و روز گذشته بازیکنان با تلاشی که از خود در زمین نشان دادند توانستند در یک بازی مهم به پیروزی برسند و پس از چند هفته ناکامی، سه امتیاز شیرین را به هواداران هدیه بدهند. باید از هواداران تشکر کنم که وجود سرمای هوا، به ورزشگاه آمدند و تیم خودشان را تشویق و حمایت کردند.

فتاحی در مورد اینکه عنوان می‌شود روز گذشته یک پنالتی بیهوده مقابل پیکان برای سپاهان گرفته شده، گفت:‌ اصل چنین چیزی نیست و کارشناسان در تلویزیون تمام تصمیمات داور مسابقه را تائید کردند.

سرپرست سپاهان با اشاره به صحبت‌های سرمربی تیم نساجی پس از بازی روز گذشته مقابل شهر خودرو اظهار داشت: پس از بازی مقابل تیم نساجی جناب تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان انتقاد ساده‌ای را نسبت به کیفیت چمن ورزشگاه وطنی مطرح کرد اما بیانیه‌ای علیه او صادر شد. با این حال روز گذشته سرمربی نساجی هم از کیفیت چمن این ورزشگاه انتقاد و اعلام کرد که کیفیت این چمن باعث فشار و آسیب دیدگی بازیکنان تیم خودش می‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها