X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 آذر 1398, 15:02
کد خبر: 31517
خبرنگار: khani
نظرات: 9

عکس

تشکر پورقاز از هواداران

تشکر پورقاز از هواداران تشکر پورقاز از هواداران
مدافع مصدوم سپاهانی ها در صفحه شخصی خود از هواداران سپاهان تشکر کرد.

عزت الله پورقاز، مدافع سپاهان که در دیدار برابر نساجی مازندران دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شد با انتشار متنی در صفحه شخصی خود از حمایت هواداران تیمش تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایسنا، عزت الله پورقاز در جریان بازی با نساجی از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب جدی شد که باید در روزهای آتی برای بازگشت دوباره به میدان جراحی کند.

پس از این مصدومیت او مورد حمایت کادر فنی، بازیکنان و مدیران باشگاه قرار گرفت. اما نکته مهم‌تر حمایت هواداران سپاهان از او در بازی دیروز بود. هواداران این تیم اصفهانی با قرار دادن بنر عکس او، چرخاندن پرچم در کنار این بنر و همچنین تشویق‌ پورقاز در جریان بازی سپاهان با پیکان از مدافع تیم‌شان حمایت کردند تا قدرشانسی خود را در برابر یکی از بهترین مدافعان ایران نشان دهند.

اما پورقاز پس از بازی شب گذشته تیمش برابر پیکان با مشاهده چنین صحنه‌هایی از سوی هواداران تیمش شگفت‌زده شد و در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت" امروز برام یکی از خاص ترین روزهای زندگیم بود؛ بازی با پیراهن سپاهان مهمترین اتفاق زندگیم شد، شکستگی مهره کمر دو فصل پیش و حالا هم مصدومیت زانو...همه اینها فدای طرفدارانی که امروز شرمندم کردند. برای بازگشت مصمم بودم اما نحوه برخورد مردم اصفهان و سپاهانی های جنتلمن عزم من رو چند برابر کرد تا برای بازی با پیراهن سپاهان لحظه شماری کنم".
تشکر پورقاز از هواداران
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها