X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 دی 1398, 19:21
کد خبر: 31622
خبرنگار: khani
نظرات: 17

سپاهان تیم خوبی است

اسکوچیچ: ایمان داشتم سپاهان را شکست می‌دهیم

اسکوچیچ: ایمان داشتم سپاهان را شکست می‌دهیم اسکوچیچ: ایمان داشتم سپاهان را شکست می‌دهیم
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به بازیکنانم گفتم که ایمان دارم مقابل سپاهان برنده می‌شویم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس، دراگان اسکوچیچ بعد از پیروزی 4 بر 2 مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: به تیم و بازیکنانم تبریک می گویم که بسیار خوب بازی کردند. حتی در رختکن بین نیمه گفتم ایمان دارم که برنده می شویم. نیمه اول هم خوب بازی کردیم اما اشتباه‌های بچگانه داشتیم. سمت چپ مان در نیمه اول مشکل داشتیم. نیمه دوم واقعا تصمیم و خواست‌مان برای برد بود و اینکه حریف را از همان بالای زمین پرس کنیم. خیلی خوشحالم و از بازیکنانم رضایت دارم که با قلب و مغزشان و تمام وجودشان بازی کردند. سپاهان تیم خوبی است. توپی که در محوطه جریمه می آید برای آنها مثل یک ضربه پنالتی می‌ماند. تیم خیلی خوبی را بردیم.

وی در مورد تیم داوری مسابقه گفت: در نیمه اول مشکلاتی بود. دو سه خطا بود که می‌شد به بازیکنان سپاهان کارت زرد داد اما این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد. فوتبال بدون احساسات معنایی ندارد.

سرمربی نفت آبادان در مورد پرداختی باشگاه به بازیکنان گفت: خوشحالم که بازیکنانم پول گرفتند و انگیزه باید از درون شما بیاید درون شما و تلاش کنید و برای برد زحمت بکشید. کسی که بخواهد به پول فکر کند پول بالاخره می آید و خوشحالم از این بابت که مشکلات شخصی بازیکنان با تزریق پول حل شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها