X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 دی 1398, 08:02
کد خبر: 31625
خبرنگار: khani
نظرات: 0

چرا یک بازیکن به زمین می‌آید و دوباره تعویض می‌شود

سلطانی: باخت سپاهان را به حساب نقاط قوت نفت بگذارید

سلطانی: باخت سپاهان را به حساب نقاط قوت نفت بگذارید سلطانی: باخت سپاهان را به حساب نقاط قوت نفت بگذارید
کارشناس فوتبال اصفهان گفت: وقتی تیمی 4 گل می‌خورد یعنی اشکالاتی در سازمان دفاعی دارد و باید آن‌ها را برطرف کند، در نیم‌فصل دوم بازی‌ها به مراتب سخت‌تر می‌شود و سپاهان در برخی نقاط مانند مرکز باید تقویت شود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد امرالله سلطانی در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص بازی سپاهان و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: صنعت نفت یکی از تیم‌های خوب نیم‌فصل بوده و تیم شایسته و قابل احترامی است، سپاهان می‌توانست در این بازی برنده باشد اما از فرصت‌ها استفاده نکردند.

کارشناس فوتبال اصفهان ادامه داد: وقتی تیمی 4 گل می‌خورد یعنی اشکالاتی در سازمان دفاعی دارد و باید آن‌ها را برطرف کند، همچنین سپاهان به دلیل مصدومیت بازیکنان، دفاع راست غیر‌اختصاصی داشت.

وی تصریح کرد: امید نورافکن و محم محبی نیز که بازیکنان تأثیر‌گذاری هستند در تیم امید حضور دارند و در بازی با نفت غایب بودند؛ نورافکن و محبی در بازی‌های اخیر در خط میانی نقش ویژه‌ای داشتند و وقتی این بازیکنان نیستند، خط هافبک کم‌رمق می‌شود.

سلطانی با بیان این‌که صنعت نفت شخصیت تیمی و برد را پیدا کرده است، گفت: وقتی مسائل را کنار یکدیگر قرار می‌دهیم، می‌بینیم نباید باخت را به حساب نقاط ضعف سپاهان گذاشت بلکه باید به نقاط قوت صنعت نفت که این روز‌ها شاداب بازی می‌کند و شارژ مالی نیز شدند، توجه کرد.

کارشناس فوتبال اصفهان در مورد لغو بازی با استقلال نیز گفت: این‌که بازی با استقلال لغو شد سبب افزایش فاصله بین 2 بازی سپاهان شد، همچنین کش و مکش‌های این‌که بازی با استقلال برگزار می‌شود یا خیر سبب ایجاد اختلال در تمرینات سپاهان شد.

وی با اشاره به گلزنی محمدرضا حسینی بیان کرد: حسینی بعد از این‌که باشگاهش را عوض کرد و در ابتدای فصل دچار مصدومیت شد، هنوز در فرم ایده‌آل خود قرار نگرفته است اما این پتانسیل را دارد که در آینده بهتر شود، اگر حسینی در فرم همیشگی خود قرار گیرد به سپاهان کمک بزرگی می‌کند.

کارشناس فوتبال اصفهان افزود: فکر می‌کنم باید آسیب‌شناسی در مورد سازمان دفاعی سپاهان شود یا چرا یک بازیکن به زمین می‌آید و دوباره تعویض می‌شود، کادر فنی باید این مسائل را تحلیل کند زیرا در نیم‌فصل دوم بازی‌ها به مراتب سخت‌تر می‌شود.

وی با اشاره به این‌که سپاهان در برخی نقاط مانند مرکز باید تقویت شود، عنوان داشت: تیم‌هایی پایین جدول برای این‌که سقوط نکنند انتحاری بازی می‌کنند، بازی با تیم‌های بالای جدول نیز سختی خاص خودش را دارد.

سلطانی ادامه داد: سپاهان همچنین برای برنامه‌های دوم و سوم بازیکن بگیرد، سپاهان نیاز دارد در نیم‌فصل تقویت شود؛ بازی‌های آسیایی نیز شروع می‌شود و باید بازیکنان تأثیر‌گذار و تعیین‌کننده سپاهان باید بیشتر شود.

کارشناس فوتبال اصفهان خاطر‌نشان کرد: امیر قلعه‌نویی حق دارد که بازیکنانی بگیرد که بتواند از بازیکنان جایگزین در حد بازیکنان اصلی استفاده کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها