X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 دی 1398, 08:04
کد خبر: 31626
خبرنگار: khani
نظرات: 9

هیچ چیز با پژمان منتظری قطعی نشده است

تابش : از خارجی‌ها طلبکاریم نه بدهکار

تابش : از خارجی‌ها طلبکاریم نه بدهکار تابش : از خارجی‌ها طلبکاریم نه بدهکار
مدیرعامل سپاهان اصفهان ضمن اشاره به ایجاد تغییر در لیست بازیکنان سپاهان اظهار داشت: نه تنها به خارجی‌های خود بدهکار نیستیم بلکه از یک بازیکن هم طلبکار هستیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از مهر، تیم فوتبال سپاهان توانست در شانزده بازی از رقابت های لیگ برتر ۳۱ امتیاز کسب کند تا شاگردان امیر قلعه نویی در رده دوم جدول قرار بگیرند و فاصله سه امتیازی با پرسپولیس که در صدر جدول قرار گرفته است پیدا کند. زردپوشان اصفهانی که با کمترین حاشیه برای رسیدن به قهرمانی می جنگند به احتمال فراوان تغییراتی را در لیست بازیکنان خود برای نیم فصل دوم خواهند داشت.

مسعود تابش در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تایید این موضوع درباره آخرین وضعیت این تیم، قرارداد با بازیکنان خارجی و همچنین عدم برگزاری بازی با استقلال تهران در یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور صحبت کرد:

برای امینی متاثر هستیم
مدیرعامل باشگاه سپاهان در ابتدای صحبت هایش راجع به درگذشت محمدرضا امینی دروازه بان پیشین سپاهان اصفهان صحبت کرد و اظهار داشت: او جزو بازیکنان تیم های پایه بود اما عملکرد خیلی خوبی داشت تا تقریباً یکی از آیندگان دروازه‌بانی ایران لقب بگیرد اما اجل مهلت نداد تا شاهد از دست رفتن یکی از عزیزانمان باشیم. من هم مثل خانواده سپاهان به شدت از این ضایعه ناراحت هستیم ولی ای کاش یک بار دیگر برای خودمان تلنگری باشد تا یاد عزیزانمان تا زمانی که زنده هستند بیفتیم.

تابش در پاسخ به این سوال که آیا در طول مدت بیماری اش کمکی از سوی باشگاه سپاهان انجام شد تاکید کرد: در جریان بیماری سخت او بودیم اما حقیقت این است تا جاییکه بنده اطلاع دارم خانواده ایشان مشکل مالی نداشتند و تمام هزینه های درمان او را خانواده محترم و داغدار امینی پرداخت کرده بودند.

مقابل نفت آبادان بهترین‌هایمان را نداشتیم
وی درباره باخت چهار بر دو سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: در نیم فصل اول نشان دادیم که توانایی های خوبی در بحث فنی داریم. هر بازی برای تیمی همچون سپاهان حکم فینال را دارد تا در پایان بتواند به موفقیت برسد. در این بازی بهترین های خودمان نظیر امید نورافکن و محمد محبی را در اختیار نداشتیم. ضمن اینکه پورقاز و نقی زاده هم به دلیل مصدومیت در تیم حضور ندارند. اگر بخواهیم درباره نیم فصل صحبت کنیم باید بگویم از عملکرد راضی هستیم.



ناچار به جابجایی بازیکن هستیم
تابش درباره احتمال ایجاد تغییر در لیست بازیکنان سپاهان تاکید کرد: غرت پورقاز و نقی زاده به دلیل مصدومیتی که دارند بطور قطع نمی توانند ما را در نیم فصل دوم همراهی کنند. به همین خاطر مجبور هستیم جانشینانی را برای آنها انتخاب کنیم. ناچار به ایجاد تغییرات هستیم. البته بازیکنان خیلی خوبی هم در اختیار داریم که در ادامه مسیر قطعاً می توانند کمک کنند.

هیچ چیز با پژمان منتظری قطعی نشده است
مدیرعامل سپاهان درباره نزدیک شدن این باشگاه به عقد قرارداد با پژمان منتظری تصریح کرد: نه! هنوز هیچ چیز قطعی رخ نداده است. تا زمانیکه قراردادی را قطعی ندانیم آن را اعلام نمی کنیم. درباره تغییرات در لیست بازیکنان منتظر دیدگاه آقای قلعه نویی هستیم که بتوانیم بهترین تصمیم گیری را برای خرید بازیکن در نیم فصل انجام دهیم.

خارجی های تاریخ سپاهان زبانزد بودند

تابش درباره مشکلات اخیر به وجود آمده در فوتبال ایران بابت قرارداد با بازیکنان و مربیان خارجی اظهار داشت: من درباره مشکلات سایر باشگاه ها به خودم اجازه اظهارنظر نمی دهم. شاید لازم باشد تنها برخی نکات را درباره باشگاه سپاهان بگویم.

مدیرعامل زردپوشان اصفهانی ادامه داد: در تاریخ فوتبال ایران بازیکنان خارجی اسم و رسم داری را به خدمت گرفتیم که به فوتبال ایران کمک کردند. مثال‌هایی نظیر آرمناک پطروسیان و لئون استپانیان داشتیم که بدون هیچ مشکلی آمدند و کمک کردند. به همین خاطر آنها زبانزد فوتبالدوستان ایرانی شدند.

CAS گفت سپاهان هیچ مشکلی حقوقی ندارد

وی در ادامه راجع به قراردادهایی که با خارجی های سپاهان عقد می‌شود اظهار داشت: یادم می‌آید حدود دو سال پیش کارشناسان حقوقی فیفا و قضات دادگاه بین المللی ورزش به تهران آمدند تا کارگاه آموزشی برگزار کنند. تنها باشگاهی که به گفته همان مسئولان CAS مشکل نداشت سپاهان بود اما در آن کارگاه، باشگاه‌های بدهکار نبودند و ما حاضر بودیم.

نه تنها بدهکار نیستیم بلکه طلبکاریم
تابش تاکید کرد: برونو سزار از ما شکایت کرد. در فیفا محکوم شدیم اما تقاضای بازنگری در حکم کردیم. وکیل سوئیسی هم انتخاب کردیم تا پرونده را بررسی کند. خوشبختانه حکم نهایی که CAS صادر کرد به نفع سپاهان بود تا حالا ما از برونو طلبکار شویم. ضمن اینکه فیفا هنوز نتوانسته راهی برای پرداخت مطالبات باشگاه بابت این موضوع و بحث حضور احسان حاج صفی به دلیل حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ پیدا کند. در واقع ما طلبکار هستیم و می‌خواهیم راهی را برای دریافت این پول پیدا کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها