X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 دی 1398, 09:46
کد خبر: 31655
خبرنگار: khani
نظرات: 7

قلعه‌نویی مربی بامعرفتی است

پورقاز: مصدومیت دردناک است، اما از باشگاه سپاهان ممنونم

پورقاز: مصدومیت دردناک است، اما از باشگاه سپاهان ممنونم پورقاز: مصدومیت دردناک است، اما از باشگاه سپاهان ممنونم
مدافع سپاهان گفت: مصدومیت برای یک فوتبالیست آن هم پارگی رباط صلیبی واقعاً دردناک است، اما از باشگاه سپاهان ممنونم که اجازه ندادند در این شرایط احساس تنهایی کنم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از روزنامه خبرورزشی، لابد می‌دانید عزت‌الله پورقاز با مصدومیت شدیدی که در دیدار برابر نساجی گریبانش را گرفت، فصل برایش تمام شد. این مدافع خوش‌اخلاق ترکمن در شرایطی که روز‌های خوبی را در سومین فصل حضورش در سپاهان تجربه می‌کرد، با مصدومیت رباط صلیبی روبه‌رو شد و فصل را از دست داد. پورقاز در اواخر دیدار برابر نساجی مازندران که با تساوی ۲- ۲ پیگیری می‌شد، در اثر یک برخورد با مصدومیت روبه‌رو شد ولی تا پایان بازی در زمین ماند. او که فکرش را نمی‌کرد مصدومیتش جدی باشد، پس از دیدار برابر نساجی همراه سایر اعضای تیم بلافاصله برای دیدار برابر شهر خودرو به مشهد سفر کرد ولی پس از اینکه پزشکان تیم متوجه شدند شرایط خوبی ندارد، برای انجام معاینات دقیق‌تر به تهران سفر کرد و در نهایت مشخص شد رباط صلیبی‌اش پاره شده است. شاید بدترین خبر برای امیر قلعه‌نویی مصدومیت شدید مدافع کلیدی اش بود. مدافعی که رکن اصلی خط دفاع سپاهان در ۲ سال اخیر بوده است.

خط دفاعی سپاهان طی هفته‌های اخیر توانسته بود نمایش‌های خوبی داشته باشد و طی ۱۳ مسابقه شاگردان امیر قلعه‌نویی فقط ۵ گل خورده بودند، اما پس از آسیب‌دیدگی شدید... پورقاز، تیم سپاهان ۵ گل از شهرخودرو و صنعت نفت آبادان خورد تا سرمربی تیم اصفهانی به فکر جانشین بیفتد. سپاهانی‌ها با محمد طیبی مدافع باتجربه نفت مسجدسلیمان قرارداد بستند بلکه جای خالی عزت‌الله پورقاز را پرکند. پورقاز نیز توسط دکتر کیهانی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به همین دلیل راهی بیمارستان آرمان در خیابان سئول شدیم که دیداری با مدافع سپاهان اصفهان داشته باشیم. به بیمارستان رسیدیم در حالی که پنج، شش نفری از دوستان و برادر عزت‌ا... پورقاز هم در اتاق محل بستری این بازیکن حضور داشتند و... در همین ارتباط گپ دوستانه‌ای زدیم که در زیر می‌خوانید؛.

خدا بد ندهد، عمل جراحی خوب و راضی‌کننده بود؟
واقعاً جا دارد از دکتر کیهانی پزشک حاذق کشورمان و پرسنل بیمارستان آرمان تشکر کنم که خیلی زحمت کشیدند. همچنین از آقایان تابش، قلعه‌نویی، فتاحی و مسئولان باشگاه سپاهان، کادر فنی و همبازیانم تشکر می‌کنم که مرتب پیگیر وضعیت من بودند.

شاید این جمله کلیشه‌ای باشد، اما مصدومیت بخشی از فوتبال است و یک بازیکن حرفه‌ای باید با این موضوع هم کنارب یاید. نظری نداری؟

مصدومیت برای یک فوتبالیست آن هم پارگی رباط صلیبی واقعاً دردناک است، اما از باشگاه سپاهان ممنونم که اجازه ندادند در این شرایط احساس تنهایی کنم. همین‌طور آقای امیر قلعه‌نویی که مربی بسیار بامعرفتی است و خیلی پیگیر شرایط من است. امیدوارم زودتر برگردم و این محبت‌ها را جبران کنم.

قراردادت امسال با سپاهان به اتمام می‌رسد؟
نه، یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم.

شنیدی محمد طیبی جانشین تو در سپاهان شده است؟
بله، امیدوارم او و سایر بازیکنان کمک کنند سپاهان موفق باشد. قطعاً تجربه طیبی به تیم کمک می‌کند.

(به شوخی) جورج گولسیانی را هم از دست دادی؟!
جورج پسر خوب و خاصی است. (می‌خندد و ادامه می‌دهد) همیشه سرش داخل گوشی است و خیلی به اطراف توجه نمی‌کند. جورج خیلی کم‌حرف است ولی یک بازیکن حرفه‌ای است. دلم برای او و همه بچه‌های سپاهان تنگ می‌شود.

ولی به زودی برمی‌گردی و در تمرینات گروهی شرکت می‌کنی.
اما حیف شد. تا آخر فصل من نمی‌توانم بازی و به سپاهان کمک کنم. از این بابت خیلی ناراحتم و... (برای عوض کردن فضای گفتگو می‌گوید) راستی این کمال‌الدین نیک‌جوی را می‌شناسید؟

بازیکن سایپاست؟
بله، دفاع چپ سایپاست که همزبان من و ترکمن است.

(باز هم به شوخی) تا چند سال پیش شما ترکمن‌ها در والیبال مطرح بودید. حبیب کوزه‌لی، خلیل آزمون، نوری همتی، بای‌محمد دوجی، غیاث‌الدین صحنه و... و این اواخر فرهاد قائمی در والیبال شناخته شده بودند، اما چند سالی می‌شود با ظهور سردار آزمون و خودت، ترکمن‌ها در فوتبال هم پرآوازه و موفق ظاهر شده‌اند.
سردار آزمون همزبان ما و افتخار ترکمن‌صحراست. من و سردار هم والیبال بازی کرده‌ایم کما اینکه خلیل آزمون پدرش یکی از بهترین والیبالیست‌های تاریخ گنبد کاووس و استان گلستان بوده است. از این بابت خیلی خوشحالم. ترکمن‌صحرا سرشار از استعداد ورزشی است که اگر کمی به این منطقه توجه شود، حتم بدانید در خیلی رشته‌ها از والیبال، فوتبال، دوومیدانی و... می‌تواند ملی‌پوش به ورزش کشور معرفی کند.

نیم‌فصل با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید. فکر می‌کنی در پایان فصل چه تیمی قهرمان شود؟
من دوست دارم تیم خودم سپاهان اصفهان قهرمان شود ولی رقابت خیلی سخت است. شما دیدید ما بهترین آمار را در نیم‌فصل اول داشتیم و برابر مدعیان بازی‌های خوبی ارائه دادیم. امیدوارم قهرمانی به تیم سپاهان برسد، اما همان‌طور که گفتم کار آسانی نیست.

راستی چه زمانی مرخص می‌شوی؟
چهارشنبه (دیروز) ان‌شا‌ءالله مرخص می‌شوم.

در پایان حرف خاصی نداری؟

از شما تشکر می‌کنم که این همه راه تا بیمارستان آمدید. به بر و بچه‌های خبرورزشی سلام برسانید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها