X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 دی 1398, 10:25
کد خبر: 31694
خبرنگار: khani
نظرات: 4

سپاهان همچنان منتظر رضایت‌نامه اسماعیلی‌فر

سپاهان همچنان منتظر رضایت‌نامه اسماعیلی‌فر سپاهان همچنان منتظر رضایت‌نامه اسماعیلی‌فر
با وجود تاکید ذوبی‌ها بر حذف مدافع راست‌شان، باشگاه همشهری بیخیال این بازیکن نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایلنا، دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع راست ذوب آهن که در پنجره زمستانی نقل و انتقالات پیشنهادات زیادی داشته تا کنون موفق به دریافت رضایت‌نامه و جدایی از جمع سبزپوشان اصفهانی نشده و مذاکراتی که در این میان صورت گرفته هم نتیجه نداشته چرا که باشگاه اصفهانی اعلام کرده به این بازیکن نیاز دارد و او را از دست نخواهد داد.

در این میان پرسپولیس، استقلال و تراکتور که خواهان این بازیکن بودند پس از مدتی از مذاکره پا پس کشیدند ولی سپاهان همچنان برای به خدمت گرفتن او مصر است و پس از اعلام رسمی باشگاه ذوب آهن مبنی بر حفظ این بازیکن همچنان در حال رایزنی برای جذب اوست و طلایی‌پوشان اعلام کردند تا ساعت پایانی نقل و انتقالات از تلاش برای به خدمت گرفتن این بازیکن دست نخواهند کشید.

قلعه‌نویی تاکید دارد که به هر شکل ممکن اسماعیلی‌فر به جمع نفراتش اضافه شود و با وجود اینکه مدیران باشگاه تا کنون در جلب رضایت باشگاه همشهری ناکام بوده‌اند، سرمربی سپاهان از این خواسته خود دست نکشیده است.

در فرصت کمتر از 48 ساعت مانده تا پایان نقل و انتقالات، اسماعیلی‌فر آخرین پروژه سپاهان است و با وجود اینکه شانس کمی برای عملی شدن آن دارد باید دید در این مدت چه اتفاقی رخ می‌دهد.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها