X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 دی 1398, 10:19
کد خبر: 31701
خبرنگار: khani
نظرات: 3

ترکمان بازیکن تیم ما است

مرادی:‌ سپاهان لطف کرده و ترکمان را تمرین می‌دهد !

مرادی:‌ سپاهان لطف کرده و ترکمان را تمرین می‌دهد ! مرادی:‌ سپاهان لطف کرده و ترکمان را تمرین می‌دهد !
سرپرست باشگاه پارس جنوبی جم گفت: مهدی ترکمان با سپاهان تمرین می‌کند تا بدنش آماده باشد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد مراد مرادی در گفت‌وگو با فارس، در مورد آخرین وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی تیم پارس جنوبی جم، اظهار داشت: ما بدهی و شاکی داریم، آنها رأی قطعی گرفته‌اند و به همین خاطر پنجره ما بسته است. در تلاش هستیم که در مدت زمان باقی‌مانده این پنجره را باز کنیم و امیدواریم که این اتفاق بیفتد.

مرادی در مورد وضعیت بازیکنان باتجربه‌ تیم مانند شهرام گودرزی، محمد ابراهیمی و رضا خالقی‌فر که شایعاتی مبنی بر جدایی آنها شنیده می‌شود، عنوان کرد: به جز مهدی ترکمان که سپاهان لطف کرده و او را تمرین می‌دهد بقیه بازیکنان همراه تیم هستند و هیچ کس از تیم جدا نخواهد شد، امروز تمرینی نداریم اما همه بازیکنان از فردا در تمرین حاضر خواهند شد.

وی در مورد بازی روز پنج‌شنبه مقابل سپاهان که ممکن است مهدی ترکمان مقابل پارس جنوبی بازی کند افزود: ترکمان قطعاً جلوی تیم خودش بازی نمی‌کند، او بازیکن تیم ما است که چند روزی با سپاهان تمرین کرده تا بدنش آماده باشد اما حتما به تیم بر می‌گردد.

سرپرست باشگاه پارس جنوبی جم در مورد شرایط کار با هومن افاضلی گفت: خدا را شکر یک مربی کلاسیک، با دانش و با شخصیت را روی نیمکت تیم داریم، هم مجموعه مدیریت و هم مجموعه بازیکنان از او راضی هستند، طبق پیگیری‌هایی که داشتم متوجه شدم تمرینات خوب و شادابی را برای تیم برنامه‌ریزی کرده و تیم شرایط خوبی با حضور او پیدا کرده است.

مرادی در مورد اینکه شنیده می‌شود آدام همتی برای حضور در پارس جنوبی با این باشگاه وارد ارتباط شده، عنوان کرد: پنجره ما فعلاً بسته است اما چند بازیکن مدنظرمان هستند که اگر پنجره باز شود برای جذب آن‌ها اقدام خواهیم کرد. آدام همتی هم یکی از گزینه‌های ما است و اگر شرایط لازم فراهم شود برای جذب او به عنوان سهمیه آزاد اقدام خواهیم کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها