X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 دی 1398, 11:47
کد خبر: 31705
خبرنگار: khani
نظرات: 11

جانشین ویلموتس یک ایرانی است

جنگ سپاهان و تیم ملی بر سر قلعه‌نویی

جنگ سپاهان و تیم ملی بر سر قلعه‌نویی جنگ سپاهان و تیم ملی بر سر قلعه‌نویی
از سرمربی این فصل سپاهان به عنوان گزینه جدی پذیرفتن هدایت تیم ملی نام برده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، خروج یکطرفه سرمربیان خارجی شاغل در فوتبال ایران که از مارک ویلموتس بلژیکی آغاز شد و با رفتن استراماچونی و گابریل کالدررون ادامه پیدا کرد شرایط بسیار عجیبی را برای فوتبال باشگاهی و ملی ما رقم زده و بحران نیمکت به نوعی سطح اول فوتبال ایران را فرا گرفته است.

اگر از وضعیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گذر کنیم باید گفت شرایط در اردوی تیم ملی بسیار حساس‌تر است و در حالی که ایران 4 مسابقه بسیار سرنوشت‌ساز و سخت در راه رسیدن به مرحله دوم رقابتهای انتخابی جام جهانی در پیش رو دارد، هنوز نام سرمربی تیم ملی معرفی نشده است.

بعد از دو دوره صعود متوالی به جام جهانی همراه با کارلوس کی‌روش پرتغالی یک سرمربی ایرانی باید بر روی نیمکت تیم ملی بنشیند و در مقابل هنگ کنگ، کامبوج، بحرین و عراق به فکر کسب 4 برد باشد. در این وضعیت انتخاب یک سرمربی جوان و تازه کار برای فدراسیون امکان‌پذیر نیست و باید فردی انتخاب شود که تجربه قرار گرفتن در چنین شرایطی را داشته باشد و به همین دلیل تا به امروز نام علی دایی و امیر قلعه‌نویی که سابقه سرمربی‌گری تیم ملی را هم دارند مطرح شده است.


در روزهای گذشته مذاکرات فدراسیون با دایی آنطور که به نظر می‌رسد نتیجه بخش نبوده و از آنجایی که دایی آنچنان اهل کنار آمدن با کمبودها نیست و همیشه مطالبه‌گر است، بعید به نظر می‌رسد که فدراسیون بتواند با این سرمربی به توافق دست پیدا کند، اما در کنار دایی صحبت‌هایی هم با امیر قلعه‌نویی صورت گرفته تا او بعد از 14 سال دوباره بر روی نیمکت تیم ملی بنشیند.

بعد از حذف عجب تیم ملی ایران از جام ملتهای مالزی و محاکمه قلعه‌نویی در برنامه 90 که هنوز هم با دلخوری از آن اتفاق یاد می‌کند تا به امروز قلعه‌نویی در تیم ملی حضور نداشته و با توجه به موقعیت فعلی علاقه بسیار زیادی دارد تا دوباره هدایت فوتبال ملی ما را بپذیرد.

تجربه بالای قلعه‌نویی و حرف شنوی بازیکنان از او برگ برنده فوتبال ملی در این روزهاست، ولی مهم‌ترین مشکل این است که قلعه‌نویی امسال سرمربی سپاهان است و با این تیم باید در 3 جبهه مختلف لیگ، حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بجنگد.

جدایی قلعه‌نویی از تیمی که مدعی قهرمانی در فوتبال ایران است و مسیری سخت و طولانی تا پایان لیگ دارد به هیچ عنوان مورد رضایت هواداران سپاهان نیست و به همین خاطر تا به امروز هنوز اظهار نظر رسمی از جانب قلعه‌نویی و مدیریت باشگاه سپاهان در این زمینه منتشر نشده است و طرفین مشغول سبک سنگین کردن پیشنهادات و بررسی مشکلات احتمالی هستند.

ولی آنقدر که امیر قلعه‌نویی به نشستن بر روی نیمکت تیم ملی نزدیک شده به ادامه حضور در سپاهان نزدیک نیست و در شرایط فعلی مذاکرات برای راضی کردن طرفین ادامه دارد.

بعد از جدایی قریب الوقوع قلعه‌نویی و در آستانه شروع نیم فصل دوم لیگ چه بلایی بر سر نماینده فوتبال اصفهان می آید؟ موضوعی است که می‌تواند تبدیل به یک چالش جدی در فوتبال ایران شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها