X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 دی 1398, 10:23
کد خبر: 31745
خبرنگار: khani
نظرات: 7

آنها بیشتر از ما ضرر می‌کنند

تابش: یکی از افتخارات AFC حضور هواداران ایرانی در ورزشگاه‌ها است

تابش: یکی از افتخارات AFC حضور هواداران ایرانی در ورزشگاه‌ها است تابش: یکی از افتخارات AFC حضور هواداران ایرانی در ورزشگاه‌ها است
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: تیم‌های ایرانی همیشه جزو پرتماشاگرترین تیم‌های آسیایی بوده‌اند و یکی از افتخارات AFC حضور هواداران ایرانی در بازی‌های لیگ قهرمانان است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد مسعود تابش در گفت‌وگو با میزان، در خصوص جلسه روز گذشته مدیران ۴ باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و مدیران ورزش و فوتبال کشور درباره تصمیم AFC اظهار داشت: در این جلسه همه اعضای حاضر صحبت کردند و بار‌ها همه اعلام کردند که تیم‌های‌شان فقط در کشور خودمان بازی می‌کنند. ما اصرار داریم به اینکه بازی‌ها در ایران برگزار شود و همین موضوع را به صراحت طی نامه‌ای به AFC انعکاس دادیم.

وی افزود: کشور ما امنیت بالایی دارد و همیشه بهترین میزبانی‌ها را داشته است. متاسفانه AFC چشم خود را روی برخی کشور‌ها بسته است. در حال حاضر، کشور‌هایی در حال جنگ رودررو هستند، اما مسابقات در آن کشور برگزار می‌شود. ما اسمی نمی‌آوریم، ولی تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا کاملا سیاسی است. از طریق فدراسیون فوتبال نتیجه جلسه دیروز به AFC ارسال شد و نظر قطعی امروز اعلام می‌شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان تصریح کرد: فصل گذشته در فینال لیگ قهرمانان آسیا که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، با اینکه پرسپولیس شکست خورد اما هیچ مشکلی قبل، حین و بعد از بازی رخ نداد. تیم‌های ایرانی همیشه جزو پرتماشاگرترین تیم‌های آسیایی بوده‌اند. یکی از افتخارات AFC حضور هواداران ایرانی در بازی‌های لیگ قهرمانان است. حتی در کشور‌های دیگر هم که ورزشگاه‌ها پُر می‌شود قطعا یکی از تیم‌ها ایرانی است.

تابش ادامه داد: بدون شک با این تصمیم، AFC ضرر بیشتری می‌کند و باید در این خصوص تجدیدنظر شود. امیدواریم در نهایت تصمیم درستی گرفته شود. اگر بازی‌ها در کشور ثالث باشد تیم‌های ما حتی از نظر فنی هم دچار مشکل می‌شوند. با اینکه فیفا و AFC مرتبا اعلام می‌کنند سیاست را نباید با فوتبال یکی کرد، اما در حال حاضر می‌بینیم که یک تصمیم کاملا سیاسی برای فوتبال گرفته شده است. امیدواریم AFC به دور از سیاست، یک تصمیم ورزشی بگیرد که در نهایت به نفع خودش و فوتبال آسیا باشد.

وی در پایان درباره شرایط تیم سپاهان خاطرنشان کرد: وضعیت تیم خوب است. اردوی یک هفته‌ای را در تهران برگزار کردیم و نیاز به بازی تدارکاتی در تعطیلات داشتیم که خداراشکر با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، همه برنامه‌ها انجام شد. البته برخی از بازیکنان ما، چون فصل امتحانات دانشگاه‌ها است نتوانستند در چند بازی تدارکاتی که داشتیم شرکت کنند، اما در مجموع اردوی خوبی بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها