X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 دی 1398, 07:56
کد خبر: 31752
خبرنگار: khani
نظرات: 6

عکس

نورافکن و محبی؛ آماده در تمرینات سپاهان

نورافکن و محبی؛ آماده در تمرینات سپاهان نورافکن و محبی؛ آماده در تمرینات سپاهان
حمد محبی و امید نورافکن دو عضو تاثیرگذار تیم امید به شمار می رفتند که البته حضور این دو بازیکن هم نتوانست به ناکامی ایران خاتمه دهد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، بخشی از حرف های امیرحسین پیروانی در دفاع از عملکرد کادر فنی تیم امید به محمد محبی اختصاص داشت و اینکه چرا در دقیقه 40 بازی دوم برابر کره جنوبی که با شکست 2 بر 1 امیدهای ایران خاتمه یافت، مربیان اقدام به تعویض محمد محبی کرده اند.


پیروانی دستیار حمید استیلی توضیح داد که محبی به دلیل عدم اجرایی دستورات کادر فنی و همینطور مصدومیتی که از ناحیه مچ پا داشت، از ترکیب خارج شده است.


گفتنی است محمد محبی در دیدار سوم برابر چین هم علیرغم تمام فشاری که کادر فنی تیم امید برای برگزارنشدن دیدار استقلال و سپاهان ایجاد کرده بود، مورد استفاده قرار نگرفت.


همچنین حمید استیلی در رابطه با امید نورافکن هم حرف های مشابهی زد و گفت که او با مصدومیت از ناحیه دنده به اردوی تیم امید آمده؛ در بحث مسائل فنی نیز عنوان کرد که در تمام اردوهای تیم امید او در پست دفاع میانی بازی کرده و بدین ترتیب از تصمیم خود برای استفاده از این بازیکن در پست دفاع میانی دفاع کرد.


حالا و پس از پشت سر گذاشتن یک تورنمنت ناموفق، محبی و نورافکن که به ترتیب در دو پست وینگر راست و هافبک دفاعی، دو بازیکن تاثیر گذار طلایی پوشان طی نیم فصل اول بودند، به سایر نفرات ملحق شده اند و آماده شروع مجدد بازی ها می شوند.
نورافکن و محبی؛ آماده در تمرینات سپاهان
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها