X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 دی 1398, 15:23
کد خبر: 31754
خبرنگار: khani
نظرات: 0

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان:

قصد داریم لیگ را حداقل با جایگاه سوم به پایان برسانیم

قصد داریم لیگ را حداقل با جایگاه سوم به پایان برسانیم قصد داریم لیگ را حداقل با جایگاه سوم به پایان برسانیم
سرمربی تیم فوتبال بانوان درباره روند و جایگاه تیمش در پایان فصل گفت: با اینکه امسال لیگ شرایط بسیار سخت‌تری دارد اما قصد داریم که حداقل جایگاه سومی را به دست آوریم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد بیان محمودی در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره شرایط فعلی تیم فوتبال بانوان سپاهان اظهار داشت: شرایط تیم خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم. امیدواریم که بازی هفته آینده را با پیروزی پشت سر بگذاریم و بتوانیم جایگاه‌مان را در جدول حفظ کنیم. بازیکنان‌ تیم آمادگی لازم را دارند و 3 امتیاز بازی آینده را هم می‌گیریم.

وی با اشاره به بازی هفته گذشته تیمش مقابل ملوان، خاطرنشان کرد: بازی ما مقابل ملوان واقعا سطح بالایی داشت. ملوان تیم بسیار خوب و با کیفیتی است که فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت. می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم اما بازیکنان ما با بی‌دقتی موقعیت‌ها را از دست دادند، اما با این حال خوشحالیم که 3 امتیاز بازی را به دست آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان درباره داوری‌های این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بانوان، گفت: متاسفانه بعضی از داوران امسال، در حد لیگ برتر نبودند و به نظرم نمی‌توانستند بازی را مدیریت کنند. امیدوارم کمیته داوران بیشتر به این مساله توجه کند.

وی درباره جایگاهی که برای تیمش در پایان فصل پیش‌بینی می‌کند، خاطرنشان کرد: با اینکه امسال لیگ شرایط بسیار سخت‌تری دارد اما قصد داریم که حداقل جایگاه سومی را به دست آوریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها