X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 بهمن 1398, 11:35
کد خبر: 31759
خبرنگار: khani
نظرات: 7

استارت خرید جدید با ایستگاهی دیدنی

سروش؛ ژنرال جدید قلعه‌نویی در نصف جهان

سروش؛ ژنرال جدید قلعه‌نویی در نصف جهان سروش؛ ژنرال جدید قلعه‌نویی در نصف جهان
خرید جدید سپاهانی ها با ضربه ایستگاهی دیدنی در مصاف دوستانه با نساجی استارت خود را با گلی تماشایی در نصف جهان به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، یک بار دیگر زمینه همکاری سروش رفیعی با امیر قلعه نویی فراهم شد تا این دفعه طرفداران سپاهان امیدوار به حضور ژنرالی جدید در میانه میدان تیم محبوب شان در کورس قهرمانی لیگ نوزدهم باشند. امیر که در دومین مقطع حضور روی نیمکت رهبری تراکتور با نمایش درخشان سروش رفیعی روزهای خوبی را در تبریز تجربه کرد، در آخرین روزهای پنجره زمستانی شاگرد سابقش را به نصف جهان آورد تا بلکه با هنرنمایی این بازیکن در میانه میدان بتواند رویای بزرگ سپاهانی ها را تحقق ببخشد.


هافبک سابق پرسپولیس و باشگاه الخور در نیم فصل حضور در شهرخودرو نتوانست انتظاراتی که می رفت را در جمع شاگردان یحیی گل محمدی برآورده کند از همین رو کوچ به اصفهان و پوشیدن پیراهن سپاهان را فرصتی طلایی برای بازگشت دوباره او به سطح اول بود. از همین رو بسیاری در انتظار اولین نمایش این خرید پر سر و صدا در جمع شاگردان ژنرال بودند که این امر در نیمه دوم بازی با نساجی مهیا شد.


رفیعی از دقیقه ای که وارد میدان شد توانست نبض میانه میدان را در دست گرفته و همچون فرمانده ای مقتدر بازیسازی را انجام بدهد. اوج نمایش سروش در ضربه ایستگاهی دیدنی بود که گل سوم سپاهانی ها را به ثبت رساند تا استارت جالب توجهی برای رفیعی در نصف جهان رقم بخورد. حال باید منتظر ماند و دید در ادامه سروش می تواند همان ژنرالی باشد که امیر انتظارش را می کشید؟
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها