X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 بهمن 1398, 12:39
کد خبر: 31864
خبرنگار: khani
نظرات: 2

عکس

نورافکن و فریاد قهرمانی در لیگ برتر

نورافکن و فریاد قهرمانی در لیگ برتر نورافکن و فریاد قهرمانی در لیگ برتر
امید نورافکن یکی از بهترین بازیکنان تیم سپاهان در هفته های اخیر بوده است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، امید با اینکه در پست هافبک دفاعی به میدان می رود؛ حضور پررنگی در برنامه های تهاجمی تیمش دارد و این به خاطر نیروی پنهان و انگیزه ی بالای این بازیکن است. نورافکن در روزهای حضور در استقلال بیشتر سعی می کرد با پاس های بلند نقش خود را در بازیسازی نشان داد و گاهی هم روی توپ های برگشتی اقدام به شوتزنی می کرد اما در سپاهان گل زن بهتری نشان داده است. او حتی روی توپ هایی که از ضلع مخالف ارسال می شود شانس خود را برای گلزنی آزمایش می کند و این نشان می دهد که امیر قلعه نویی به این بازیکن در ترکیب سپاهان آزادی عمل داده است. به خصوص که به هنگام حمله ی سپاهان مهدی کیانی در جلوی خط دفاعی باقی می ماند تا از دروازه سپاهان محافظت کند.


امید که به عنوان کاپیتان تیم امید روزهای تلخی را در انتخابی المپیک 2020 توکیو پشت سر گذاشت حالا به دنبال این است که قهرمانی با سپاهان در لیگ برتر را تجربه کند. این تجربه ی شیرین به طور حتم ناکامی در تیم امید را از یاد او خواهدبرد. امید نورافکن بعد از گلزنی خود یا دیگر هم تیمی هایش چنان فریادی می کشد که نشان می دهد عطش زیادی برای موفقیت در لیگ برتر دارد. این بار به همراه سپاهان. تیمی که تماشاگرانش به هنگام بازی های خانگی پرتعداد هستند و به نوعی برای امید روزهای حضور در استقلال را تداعی می کند.


سپاهان و امید نورافکن برای رسیدن به جام کار سختی را پیش رو دارند و پرسپولیس بدون یک جنگ جانانه و تا آخرین لحظه صدر جدول را رها نمی کند و از سویی استقلال هم به روزهای خوبش برگشته است. اما با این حال در فوتبال وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می رسد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها