X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 بهمن 1398, 08:03
کد خبر: 31900
خبرنگار: khani
نظرات: 2

برای مصاف با العین؛

سپاهان رسماً به آسیا بازگشت

سپاهان رسماً به آسیا بازگشت سپاهان رسماً به آسیا بازگشت
تیم فوتبال سپاهان پس از مدت ها دوری از رقابتهای های لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه ٢٢ بهمن ماه مقابل العین امارات به میدان می رود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد "ورزش سه"، برای انجام این دیدار صبح دیروز اعضای تیم فوتبال سپاهان با پرواز اختصاصی راهی امارات شدند و پس از استقرار در محل هتل اقامتشان در العین، اولین تمرین در کشور امارات را برگزار کردند.


شاگردان امیر قلعه نویی که با ٣۶ امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی مسابقات لیگ پس از پرسپولیس با ۴١ امتیاز قرار دارند، پس از لیگ پانزدهم که با رتبه نازل یازدهم برای این تیم خاتمه یافته بود، در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشتند و در نهایت سال گذشته بود که نایب قهرمان فوتبال آسیا در سال ٢٠٠٧، با کسب عنوان دومی در رقابت ها، بار دیگر در آسیا حاضر شده است و به دنبال افتخار آفرینی در این مسابقات است.


سپاهان البته کار آسانی در این رقابت ها ندارد و باید برای صعود به مرحله بعدی با سه تیم قدرتمند فوتبال آسیا یعنی النصر عربستان، السد قطر و العین امارات مصاف بدهد.


اولین دیدار سپاهان در این مسیر روز سه شنبه برابر العین در ورزشگاه هزاع بن زاید برگزار می شود و بازیکنان سپاهان پس از رسیدن به شهر العین اولین تمرینشان برای این مسابقه حساس را برگزار کردند.
سپاهان رسماً به آسیا بازگشت





نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها