X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 بهمن 1398, 09:30
کد خبر: 31901
خبرنگار: khani
نظرات: 0

هفته نخست گروه D لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰

العین امارات- سپاهان ایران / طوفان زرد به آسیا باز می‌گردد

العین امارات- سپاهان ایران / طوفان زرد به آسیا باز می‌گردد العین امارات- سپاهان ایران / طوفان زرد به آسیا باز می‌گردد
طلایی پوشان اصفهان پس از چند سال غیبت، دوباره در لیگ قهرمانان آسیا به رقابت می‌پردازند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نخست گروه D لیگ قهرمانان آسیا فردا از ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه به وقت ایران تیم‌های العین امارات و سپاهان ایران در ورزشگاه هزاع بن زائد شهر العین امارات به مصاف یکدیگر می‌روند.

لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰

هفته نخست مرحله گروهی

گروه D

دیدار تیم‌های العین امارات و سپاهان ایران

سه شنبه، ۲۲ بهمن، ساعت ۱۸:۲۰

ورزشگاه: هزاع بن زائد (العین، امارات)

داور: هیروشی تاکایما از ژاپن

آخرین رویارویی: العین ۲- سپاهان صفر

پخش زنده: شبکه ورزش و اصفهان

العین؛ گربه سیاه آسیایی


تیم فوتبال العین پرافتخارترین تیم فوتبال امارات برای چهارمین دوره در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا با سپاهان هم گروه شده است. بنفش پوشان العین در هر ۳ دوره قبلی نتایج خوبی برابر سپاهان کسب کرده‌اند و در تمام ۳ میزبانی قبلی‌شان از سپاهان پیروز شده‌اند. العین از معدود تیم‌های آسیایی است که سپاهان تاکنون موفق به شکست آن نشده است، حتی در فصولی که سپاهان نتایج مطلوبی کسب کرده و از مرحله گروهی صعود کرده است.

با این حال اما در این فصل العین حداقل در لیگ داخلی نتایج خوبی نگرفته است و عدم آمادگی آرمانی این تیم می‌تواند نقطه امیدواری برای سپاهان باشد تا طلسمی را که در العین داشته است بشکند.

العین در فصل جاری لیگ امارات با یک بازی کمتر نسبت به رقبا در پایان هفته شانزدهم در رده پنجم جای گرفته است. آنها چندان فصل موفقی را سپری نمی‌کنند و نیمکت این تیم نیز دست خوش تغییر شده است. در العین کودجو لابا، مهاجم ۲۸ ساله توگویی با ۱۶ گل خطرناک‌ترین بازیکن این تیم به شمار می‌رود و به نوعی بار اصلی خط حمله زهردار العین بر دوش اوست.

خالد عیسی، دروازه بان و اسماعیل احمد مدافع و محمد عبدالرحمان هافبک ملی پوش اماراتی، شیوتانی مدافع ژاپنی و کایرو دیگر بازیکنان تأثیر گذار این تیم هستند.

گفتنی است العین با پیروزی برابر بنیادکار در مرحله پلی، موفق به صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری شد.

سپاهان؛ بازگشت به آسیا پس از ۴ سال

تیم فوتبال سپاهان که یازده دوره حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده است، فردا پس از ۴ سال غیبت به طور رسمی دوازدهمین دوره حضورش را نیز در این رقابت‌ها آغاز می‌کند. سپاهان که در بین تیم‌های ایرانی با ۱۲ حضور در لیگ قهرمانان آسیا باتجربه‌ترین تیم به حساب می‌آید امیدوار است بازگشت باشکوهی به رقابت‌ها داشته باشد.

سپاهان که یکی از با سابقه ترین تیم‌های غرب آسیا در لیگ قهرمانان به شمار می‌رود در حضور مجدد خود در این رقابت‌ها در گروه مرگ در کنار تیم‌های العین امارات، السد قطر و النصر عربستان قرار گرفته که هر کدام از بهترین‌های کشور خود به حساب می‌آیند. سپاهان نیز البته با نایب قهرمانی در فصل گذشته لیگ و حضور در رتبه دوم جدول در فصل جاری یکی از قدرت‌های ایران به شمار می‌رود که برای هر تیمی می‌تواند خطرناک باشد.

امیر قلعه نویی، سرمربی سپاهان به عنوان یکی از مربیان ایرانی که تجربه زیادی در رقابت‌های آسیایی دارد در حضور یک فصل و نیمه خود در سپاهان تحولات مثبتی در باشگاه اصفهانی داشته و امیدوار است روزهای خوب سپاهان را در رقابت‌های آسیایی نیز تجربه کند.

سپاهان در حالی به مصاف العین می‌رود که گئورگی گولسیانی، مدافع این تیم مهم‌ترین غایب طلایی پوشان به شمار می‌رود اما از سوی دیگر وضعیت مصدومیت مهدی‌زاده رو به بهبود است و امکان دارد به بازی با العین برسد. اگر مهدی‌زاده به بازی برسد می‌تواند زوج محمد طیبی در دفاع میانی شود و نورافکن که در دو بازی قبلی جای مدافعان مصدوم سپاهان در دفاع میانی بازی کرده می‌تواند یک خط به جلوتر بیاید و در خط هافبک به مهدی کیانی و سروش رفیعی کمک کند.

ترکیب احتمالی العین:


خالد عیسی، رافائل پری را، تسوکاسا شیوتانی، اسماعیل احمد، بندر محمد، نادر یحیی، احمد برمان، جمعه سعید، عمر یاسین، کایو و کودجو لابا

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، علی مصلح، رضا میرزایی، محمد طیبی، محمدرضا مهدی‌زاده، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد طیبی و کی‌روس استنلی سوارز
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها