X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 بهمن 1398, 09:31
کد خبر: 31902
خبرنگار: khani
نظرات: 1

بازیکنان تیم باید متوجه شرایط سخت پیش رو باشند

کیانی: از هیچ تیمی ترسی نداریم، دیگران باید از سپاهان بترسند

کیانی: از هیچ تیمی ترسی نداریم، دیگران باید از سپاهان بترسند کیانی: از هیچ تیمی ترسی نداریم، دیگران باید از سپاهان بترسند
بازیکن تیم سپاهان گفت: سپاهان تجربه زیادی در بازی‌های آسیایی دارد و می‌تواند برای این تیم‌ها خطرناک باشد، ما از هیچ تیمی ترسی نداریم بلکه دیگر تیم‌ها باید از اسم سپاهان بترسند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد مهدی کیانی در گفت‌وگو با ایمنا با بیان اینکه به العین سفر کردیم و همه بازیکنان تیم را در اختیار داریم، اظهار کرد: برای بازی سخت مقابل تیم العین آماده خواهیم شد، بازیکنان تیم باید متوجه شرایط سخت پیش رو باشند.

وی ادامه داد: سپاهان تیم پر قدرت و خوبی است، امیدوارم مردم اصفهان و کسانی که تیم را حمایت می‌کنند را با نتایج خوب خوشحال کنیم و با قدرت پیش برویم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه علاقه داشتیم مقابل هواداران اصفهانی بازی کنیم، اضافه کرد: از کادر مدیریتی و فنی تیم تشکر می‌کنم که شرایط را فراهم می‌کنند که بازیکنان احساس خستگی نکنند.

کیانی افزود: بازیکنان تیم از سختی دیدار پیش رو آگاه هستند، آن‌ها با تجربه هستند و می‌توانند این مسائل را درک کنند.

وی ادامه داد: بعد از چند سال توانستیم فصل قبل با زحمات بازیکنان به بازی‌های آسیایی راه پیدا کنیم. تعدادی از بازیکنان جوان تیم انگیزه زیادی برای این دیدارها دارند، امیدوارم بازیکنان جوان در کنار با تجربه‌ها برای تیم نتیجه خوبی را بدست آورند.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در رابطه با گروه تیم سپاهان در این رقابت‌ها گفت: تمام تیم‌ها قدرتمند هستند و هیچکدام از بازی‌های پیش رو برای ما آسان نیست، اما تیم‌هایی که در گروه ما حضور دارند از سطح بالایی برخوردار هستند.

کیانی اضافه کرد: سپاهان تجربه زیادی در بازی‌های آسیایی دارد و می‌تواند برای این تیم‌ها خطرناک باشد، ما از هیچ تیمی ترسی نداریم بلکه دیگر تیم‌ها باید از اسم سپاهان بترسند. امیدوار هستم در زمین مسابقه باهوش ظاهر شویم و برای کشور افتخار آفرین باشیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها