X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 بهمن 1398, 09:32
کد خبر: 31903
خبرنگار: khani
نظرات: 0

شرایط امروز سپاهان متفاوت است

تابش : در گذشته مقابل العین خوب نبودیم

تابش : در گذشته مقابل العین خوب نبودیم تابش : در گذشته مقابل العین خوب نبودیم
مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت: در بازی‌های قبلی مقابل العین خوب ظاهر نشدیم، اما اکنون شرایط سپاهان متفاوت است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد مسعود تابش در گفت‌وگو با ایمنا، در رابطه با شرایط تیم سپاهان پیش از بازی‌های آسیایی، اظهار کرد: تیم از شرایط خوبی برخوردار است، بازیکنان برای انجام دادن یک بازی خوب و پر قدرت آماده هستند.

وی ادامه داد: دو بازیکن مصدوم در تیم حضور دارند، اما دیگر بازیکنان در آمادگی کامل به سر می‌برند.

مدیر عامل باشگاه سپاهان در خصوص میزبانی العین گفت: این تیم از ما میزبانی خوبی را انجام داده است؛ زمین تمرین، هتل و دیگر امکانات از شرایط خوبی برخوردار بودند.

تابش افزود: سعی داریم در بازی برگشت میزبانی خوبی را در اصفهان انجام دهیم و میزبان خوبی برای تیم العین باشیم. در بازی‌های قبلی مقابل العین خوب ظاهر نشدیم، اما اکنون شرایط سپاهان متفاوت است و می‌توانیم بازی خوبی را مقابل این تیم انجام دهیم.

وی در رابطه با سه بازی خارج از خانه تیم سپاهان اضافه کرد: شرایط سخت نیست، سپاهان سه بازی را خارج از خانه برگزار می‌کند، اما پس از آن میزبان سه بازی بعدی است که این شرایط به سود سپاهان است زیرا اگر بازی‌های رفت را پیروز شویم از شرایط بهتری برخوردار خواهیم شد.

مدیر عامل باشگاه سپاهان در خصوص میزبانی سپاهان در مقابل تیم عربستانی، گفت: تیم ما در کشور ثالث میزبان این تیم خواهد بود، قرار بود این دیدار در ورزشگاه بنیاد کار تاشکند برگزار شود که تیم بنیاد کار اعلام کرد زمین زیر کشت است، با صحبت‌هایی که انجام‌شده در زمین لوکوموتیو میزبانی را انجام خواهیم داد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها