X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 بهمن 1398, 20:47
کد خبر: 31912
خبرنگار: lark
نظرات: 15

به بازیکنانم اعتماد زیادی دارم

پدرو: بازی سختی مقابل سپاهان داریم

پدرو: بازی سختی مقابل سپاهان داریم پدرو: بازی سختی مقابل سپاهان داریم
سرمربی پرتغالی العین گفت: ما در دیدار با سپاهان به دنبال برد و سه امتیاز هستیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس، تیم فوتبال سپاهان فردا در اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین امارات می‌رود.

در این راستا پدرو امانوئل سرمربی العین در نشست خبری عنوان کرد: واقعیت این است که العین شایسته حضور در لیگ قهرمانان آسیا است. به نظرم تمام تیم برای حضور در این رقابت‌ها آماده هستند و بازیکنان از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنند. هواداران العین هم دوست دارند تیم‌شان در تراز بالا باشد و ما مربی‌ها به دنبال حضور در چنین تورنمنت‌هایی هستیم.

وی افزود: فردا به مصاف تیم قدرتمندی می‌رویم که یکی از بهترین تیم‌های ایران به شمار می‌آید. ما در این بازی تلاش می‌کنیم که توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم و چون آنها تیم بسیار خوبی هستند و ما نیز برای این بازی اهمیت زیادی قائل هستیم. ما در این دیدار به دنبال برد و کسب سه امتیاز هستیم و در صورت حمایت هواداران در این بازی به نتیجه مطلوب دست پیدا می‌کنیم.

سرمربی پرتغالی ادامه داد: بازی مقابل سپاهان از دیدار ما با بنیادکار در مرحله پلی‌آف متفاوت است. چون ما در شرایط کنونی وضعیت بهتری داریم و تیم به اعتماد به نفس خوبی رسیده است. به همین خاطر ما به تمام بازیکنان اطمینان داریم که در این بازی بهترین عملکرد را داشته باشند. به نظرم تیم در شرایط کنونی تمرکز بالایی دارد و می‌تواند فرصت‌های به دست آمده را به گل تبدیل کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها