X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 بهمن 1398, 21:16
کد خبر: 31918
خبرنگار: khani
نظرات: 36

امیدوارم هم بازی هایم را مقابل السد ببینم

قلعه نویی: العین تیم های دیگر را اذیت می کند

قلعه نویی: العین تیم های دیگر را اذیت می کند قلعه نویی: العین تیم های دیگر را اذیت می کند
سرمربی تیم‌فوتبال سپاهان گفت: سپاهان خوب بود و آنچه ما می‌خواستیم بازیکنان در زمین انجام دادند و شما مطمئن باشید العین سایر تیم‌ها را اذیت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از پیروزی ۴ بر صفر تیمش مقابل العین امارات، اظهار کرد: فوتبال بسیار زیبایی بود که هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند.
تا فردا می‌توانیم خوشحالی کنیم و از فردا باید به فکر بازی با السد باشیم و برای آن بازی آماده شویم.


وی افزود: همانطور که قبل بازی گفته بودیم اگر اجازه می‌دادیم شماره ۷ و ۹ و ۱۱ آنها ما را اذیت می‌کردند. خوشحالیم که توانستیم آنها را مهار کنیم. جا دارد از طرفدارانمان که از اصفهان آمدند تشکر کنم، آنها شاید تعدادشان کم بود اما اندازه ۳۰ هزار نفر به ما انرژی دادند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهان خوب بود و آنچه ما می‌خواستیم بازیکنان در زمین انجام دادند و شما مطمئن باشید العین سایر تیم‌ها را اذیت می‌کند. به غیر از ۱۰ دقیقه آخر تیم سپاهان مثل ساعت منظم کار کرد. این بازی دیگر به تاریخ پیوست و از فردا باید با تماشای بازی السد و النصر به استقبال این بازی برویم.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: من خیلی خوشحالم که با السد هم گروه هستیم، زیرا در زمان جوانی در آن تیم بازی کرده‌ام و آنجا دو جام حذفی و لیگ را بردیم. به ۳۰ سال قبل و خاطرات بسیار خوبی که در این تیم داشتم باز می‌گردم و از این موضوع بسیار خوشحالم. امیدوارم هم دوره‌های خودم مثل سلمان خالد و… را در آنجا ببینم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها