X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 بهمن 1398, 08:00
کد خبر: 31922
خبرنگار: khani
نظرات: 1

سهم من و تیمم در این فصل حداقل دو جام است؛

نورافکن: بردن العین شاید یک انتقام خوب برای من بود

نورافکن: بردن العین شاید یک انتقام خوب برای من بود نورافکن: بردن العین شاید یک انتقام خوب برای من بود
امید نورافکن یکی از بازیکنان استقلال در شکست ۶ بر ١ این تیم مقابل العین بود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، سپاهان شروع فوق العاده ای در آسیا داشت و در شرایطی که سه نماینده دیگر ایران به نتایجی بهتر از یک تساوی در عراق و دو شکست در دوبی و قطر دست پیدا نکردند، شاگردان امیر قلعه نویی با چهار گل العین امارات را در هم کوبیدند و آماده دیدار حساس بعدی برابر السد و شاگردان ژاوی می شوند.

این پیروزی بهترین برد نمایندگان ایران مقابل العین بود و امید نورافکن که یکی از اعضای تیم فوتبال استقلال در شکست ۶ بر ١ برابر العین بود، نتیجه این دیدار را به نوعی انتقام آن شکست سنگین می داند.


نورافکن که برخلاف دو بازی قبلی لیگ در مصاف با العین بار دیگر در میانه میدان بازی کرد، با انتشار پستی اینستاگرامی از کسب پیروزی مقابل نماینده مدعی امارات ابراز خوشحالی کرده است؛ پستی که در آن گریزی به مسائل مختلف زده شده و از آمادگی سپاهان برای ادامه مسابقات با توجه به نفراتی که در تیم حضور دارند، می گوید.


«سلام. هدف مشخص، استارت خوب، تلاش.


برد دلچسبی بود؛ شاید یک انتقام خوب برای من بود. خوشحالم برای تیم خودم. تبریک به محمد محبی.(امیدوارم برای سپاهان و سپاهانی ها افتخار بشی؛ چه در آسیا و چه اروپا). روزهای سختی را گذراندیم تا به بازی ها رسیدیم. حداقل سهم من و تیمم در این فصل دو جام است. سپاهان تیم خوب و قوی ای است و بایدهر روز بهتر شویم. تازه یک تیم آماده دیگر هم داریم. خداروشکر».

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها