X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 بهمن 1398, 08:17
کد خبر: 31954
خبرنگار: khani
نظرات: 2

من از تجربیات مهدی طارمی استفاده می‌کنم

محبی: آماده بازی سخت با السد قطر می‌شویم

محبی: آماده بازی سخت با السد قطر می‌شویم محبی: آماده بازی سخت با السد قطر می‌شویم
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: جو تیمی در اردوی قطر خوب است و آماده بازی با السد قطر می‌شویم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد محبی بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت این تیم اصفهانی در آستانه بازی با السد قطر اظهار کرد: خدا را شکر وضعیت و جو تیمی در اردوی قطر خوب است و آماده بازی سخت با السد قطر می‌شویم. ما بازیکنان چندین مرتبه فیلم بازی با السد قطر دیدیم و نقاط ضعف و قوت این تیم قطری را می‌دانیم. به هر حال با همه وجود برای این بازی سخت آماده می‌شویم. بهترین تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و هر بازی سختی خاص خود را دارد و همه بازیکنان سپاهان این موضوع را می‌دانند.

من راه و روش خوبی در فوتبال در پیش گرفتم
محبی درباره اینکه خیلی سریع پله‌های ترقی را پیمود و نگرانی‌های درباره آینده اش وجود دارد و باید مراقب خودش باشد تا گرفتار حواشی نشود، گفت: همه بازیکنان می‌دانند که راه و روش خوبی در پیش گرفتم و تقریبا به صورت حرفه‌ای زندگی می‌کنم.

بازیکن سپاهان درباره اینکه بوشهر امثال مهدی طارمی را به فوتبال کشورمان معرفی کرد گفت: فوتبالیست‌های بوشهری همانند علی دشتی و محمد دانشگر که در لیگ برتر حضور دارند عملکرد خوبی دارند. طارمی هم یکی از لژیونر‌های خوب کشورمان است و شهر بوشهر بازیکنان خوبی دارد که فکر می‌کنم تا چند سال آینده نام‌های زیادی از فوتبالیست‌های بوشهری خواهیم شنید و می‌توانند به فوتبال کشورمان کمک کنند. با همه فوتبالیست‌های بوشهری رفیق هستم و همه آن‌ها خونگرم هستند و با یکدیگر ارتباط خوبی داریم. من با طارمی در ارتباط هستم و از تجربیاتش خیلی استفاده می‌کنم و تقریبا بعد از بازی تیم ملی بود که مشاوره خوبی از مهدی گرفتم و کمک خیلی خوبی به من کرد.


جدا شدن شاهین بوشهر از قعر جدول باعث خوشحالی بوشهری ها شده است
محبی درباره تغییرات خوب شاهین بوشهر در لیگ برتر و کسب ۳ برد متوالی این تیم بوشهری و اینکه این تیم در لیگ برتر می‌ماند، گفت: تمرینات بدنسازی شاهین بوشهر زیر نظر سرمربی خارجی منظم‌تر شده و نتایج این تیم گواه این موضوع است و ۳ برد متوالی بدست آوردند و این تیم بوشهری از قعر جدول جدا شد و این موضوع برای ما بوشهری‌ها خوشحال کننده است. من ۶، ۷ سال در شاهین بوشهر بودم و باعث افتخارم است که این تیم بوشهری در جدول رده بندی ارتقا یافته است. از ته قلب شاهین بوشهر را خیلی دوست دارم.

بازیکن تیم سپاهان درباره بازی مهم برابر تیم پرسپولیس گفت: ما یک ماه خیلی سخت را پیش رو داریم، اما هر کسی بازی‌های سپاهان را نگاه می‌کند متوجه می‌شود که ما فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کنیم. ما موقعیت گلزنی به حریف خود کم می‌دهیم و ایجاد موقعیت خیلی خوب می‌کنیم. بازی سختی برابر تیم‌های السد قطر و پرسپولیس داریم که دیدار با السد مهمترین بازی مان است. به نظرم بازی تیم ما برابر تیم السد قطر موقعیت گلزنی زیادی داشته باشد و هر تیمی که بتواند از موقعیت هایش استفاده کند به طور حتم می‌تواند برنده بازی باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها