X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 بهمن 1398, 08:49
کد خبر: 31975
خبرنگار: khani
نظرات: 0

امیدوارم با دست پر از قطر به خانه برگردیم

طیبی: قهرمانی در آسیا با سپاهان؟ چرا که نه

طیبی: قهرمانی در آسیا با سپاهان؟ چرا که نه طیبی: قهرمانی در آسیا با سپاهان؟ چرا که نه
مدافع سپاهان می‌گوید این تیم پتانسیل قهرمانی در جام‌های پیش رو حتی لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد وبه نقل از ایلنا، محمد طیبی، مدافع سپاهان خیلی زود در ترکیب اصلی این تیم جا افتاده و تبدیل به یک مهره کلیدی در بین شاگردان قلعه‌نویی شده است. او از امیدها و آرزوهای بلند پروازانه خود در این تیم می‌گوید و افتخارات بزرگی مثل قهرمانی آسیا را در دسترس می‌بیند.


* خیلی‌ها حتی برخی بازیکنان سپاهان باور نمی‌کردند بتوانند به العین امارات 4 گل بزنید. این بازی چطور بود؟


اول باید بگویم العین امارات تیم بسیار خوبی است که خیلی خوب و منظم هم بازی کرد. العین تیم چغر و قدرتمندی هم بود اما ما عملکرد خیلی خوبی داشتیم و توانستیم بازی را در دست بگیریم. با این بازی خوب اجازه ندادیم العین برنامه‌هایش را پیش ببرد و توانستیم 4 گل بزنیم و پیروز شویم. البته برای ما تعداد گل چندان مهم نبود و به‌دنبال 3 امتیاز بودیم.


* یکسری می‌گویند العین تیم ضعیفی بود که توانستید به این صورت این تیم را ببرید؟


من این مسأله را قبول ندارم. العین تیم خیلی خوبی است که بازیکنان خارجی خیلی خوبی هم دارد.


* در این بازی یک خطای خیلی بد هم روی شما انجام شد که به‌نظر می‌رسید دیگر نمی‌توانی به بازی ادامه بدهی اما بلند شدی و بازی کردی.

کدام خطا؟

* همان خطایی که پشت هجده‌قدم اتفاق افتاد؟

به هر حال در فوتبال از این خطاها پیش می‌آید و خدا را شکر توانستم ادامه دهم. من از این ضربه‌ها زیاد خورده‌ام.


* جالب است که بعد از آن بلند شدی و گل هم زدی.


خدا را شکر. قبلاً هم گفتم از روزی که به سپاهان آمدم، به‌هیچ‌وجه احساس غریبی نکردم و خیلی زود با بچه‌ها هماهنگ شدم. همین مسأله هم باعث شد بتوانم در بازی با العین گل بزنم که این گل روی تلاش همه بازیکنان بود. این گل را به هواداران خوب سپاهان هم تقدیم کردم که به من خیلی لطف دارند. امیدوارم این بردها ادامه داشته باشد تا بتوانیم هواداران سپاهان را همیشه خوشحال کنیم.


* بازی با السد را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

بازی سختی در قطر برابر السد خواهیم داشت. تیم‌شان تقریباً همان تیمی است که در این چندسال به میدان رفته است. در لیگ ستارگان برابر آنها بازی کرده‌ام و شناخت خوبی نسبت به آنها دارم. السد قطر فصل پیش جزو 4 تیم برتر آسیا بود و حریف سرسختی است، اما سپاهان در تمام بازی‌ها برای برد و موفقیت به میدان می‌رود و ان‌شاءالله بتوانیم با دست ‌پر از قطر برگردیم. ما برای برد به میدان می‌رویم و می‌خواهیم یک بازی خوب دیگر انجام دهیم. باید با همین فرمان جلو برویم و در نبردهای آسیایی و لیگ به پیروزی برسیم چون هدف‌های بزرگی در سر داریم.


* چه هدف‌هایی؟ قهرمانی آسیا؟

چراکه نه. ما برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی تلاش می‌کنیم. سپاهان تیم خیلی خوبی است که می‌تواند از پس هر تیمی برآید. امیرخان (قلعه‌نویی) تیم را برای موفقیت‌های بزرگ بسته و همه در تیم یکدل و یکدست هستند تا بتوانیم جایگاه بزرگی به دست بیاوریم.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها