X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 بهمن 1398, 19:10
کد خبر: 31979
خبرنگار: lark
نظرات: 5

اعلام ترکیب طلایی پوشان مقابل السد؛

قربانی جایگزین کی‌روش شد!

قربانی جایگزین کی‌روش شد! قربانی جایگزین کی‌روش شد!
استنلی کی روش به دلیل مصدومیت در تمریناتِ تیم، پیش از مصاف با السد از ترکیب اصلی بیرون رفته است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، در شرایطی که تصور می شد که ترکیب سپاهان را بدون تغییر نسبت به دیدار برابر السد ببینیم، بدنشانسی به سراغ امیرقلعه نویی آمد و این مربی مجبور شد استنلی کی روش مهاجم اصلی تیمش را که ژاوی هرناندز مربی السد نیز در کنفرانس خبری از او به عنوان ستاره تاثیرگذار تیم یاد کرده بود، از ترکیب اصلی کنار بگذارد.

با این وصف سایر نفرات همان هایی هستند که در دیدار برابر العین در ترکیب اصلی بودند.



خط دروازه مثل همیشه
پیام نیازمند که روز گذشته نیز در کنفرانس خبری امیرقلعه نویی را همراهی می کرد، دروازه بان اصلی تیم خواهد بود.


زوج قلب خط دفاعی؛ اعتماد به شایان
شایان مصلح در مقابل العین به خوبی از عهده وظایفی که به او سپرده شده بود، برآمد و در دیدار برابر السد هم زوج محمد طیبی در قلب خط دفاعی خواهد بود. بازیکنی که 6 بار مقابل تیم قدرتمند فوتبال قطر به میدان رفته و به خوبی این تیم و مهاجمانش را می شناسد.



دفاع چپ و راست؛ آقایی و منصوری
سعید آقایی پس از پشت سر گذاشتن شایعه سختی که علیه او راه انداخته بودند، بار دیگر آماده شده است؛ بازیکنی که هم در بخش دفاعی نمایش های خوبی دارد و هم با استفاده از سرعت خود، ارسال های بسیار خوبی روی دروازه حریفان انجام می دهد. در سوی دیگر قلب خط دفاعی سپاهان مرتضی منصوری قرار دارد که پس از فراموش کردن آسیب دیدگی ای که در جام حذفی گریبانش را گرفت، این روزها یکی از نفرات آماده اردوی سپاهان است.



مثلث خط میانی؛ امید، کیانی، سروش
این سه بازیکن در دیدار برابر السد کار بسیار دشواری در پیش دارند؛ چرا که باید مقابل خط میانی قدرتمند این تیم ایستادگی کنند و مانع رسیدن پاس های کلیدی به مهاجمان زهر دار السد بشوند؛ ضمن اینکه در بخش هجومی نیز باید برای هم تیمی های خود ایجاد موقعیت کنند. می توان گفت نمایش این سه بازیکن نقش بسیار تاثیرگذاری در نتیجه پایانی دیدار با السد خواهد داشت.



خط هجومی با یک تغییر تاثیرگذار
خط هجومی سپاهان در دیدار برابر العین با محمد محبی به عنوان وینگر چپ و محمدرضا حسینی به عنوان وینگر راست و در نهایت استنلی کی روش در راس تشکیل شده بود؛ از لحاظ فنی امیرقلعه نویی دست به ترکیب خود نمی زد ولی مصدومیت استنلی کی روش در تمرینات سبب شده تا این بازیکن از ترکیب اصلی تیم خارج شود و جای خود را به بازیکی دهد که شبیه ترین خصوصیات را به سبک بازی او دارد؛ یعنی علی قربانی. مهاجمی که از سوی هواداران سپاهان نیز تحت فشار قرار دارد ولی این مسابقه می تواند مکانی باشد برای محبوب شدن او میان هواداران سپاهان.



ترکیب سپاهان مقابل العین:
پیام نیازمند- سعید آقایی، شایان مصلح، محمد طیبی، مرتضی منصوری، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی، محمد محبی، محمدرضا حسینی و علی قربانی.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها