X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 بهمن 1398, 08:02
کد خبر: 31988
خبرنگار: khani
نظرات: 8

نیمه دوم بازی بسیار سختی برای ما رقم خورد

نورافکن: از السد در اصفهان انتقام می‌گیریم

نورافکن: از السد در اصفهان انتقام می‌گیریم نورافکن: از السد در اصفهان انتقام می‌گیریم
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: مطمئنا هر تیمی که نتواند در خانه خود بازی کند، کارش دشوار می‌شود و ما از این قاعده مستثنا نیستیم. السد در این بازی میزبان بود و شرایط ورزشگاه به نفع خودشان بود. قطعا در بازی برگشت برابر السد می‌توانیم با یک نتیجه خوب انتقام بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایسنا امید نورافکن پس از شکست سنگین تیمش برابر تیم فوتبال السد قطر در هفته دوم جام باشگاه های آسیا اظهار کرد: نیمه دوم بازی بسیار سختی برای ما رقم خورد. باید قبول کنیم که السد یکی از بهترین تیم‌های این جام است و به این نکته رسیدیم که السد تیم بسیار قوی در گروه ما است.

وی ادامه داد: مطمئن باشید که در بازی برگشت از امروز خود را آماده می‌کنیم تا بتوانیم نتیجه بازی را جبران کنیم. معتقد هستم بازی بعدی ما برابر النصر بسیار مهم می‌تواند باشد.

هافبک تیم سپاهان افزود: النصر برابر السد به تساوی دست پیدا کرد و نتیجه بازی برابر این تیم می‌تواند برای ما حیاتی باشد. برای کسب یک امتیاز خوب برابر تیم النصر خواهیم رفت. از فردا تمرکز خود را برای آمادگی جهت تقابل با تیم پرسپولیس در لیگ‌برتر خواهیم گذاشت.

وی درباره اینکه با توجه به بازی امروز چه تیم‌هایی را مدعی صعود از گروه می‌داند، گفت: امروز العین برابر النصر شکست خورده و السد و النصر دو تیم چهار امتیازی در گروه هستند و پس از آن‌ها ما با ۳ امتیاز در رده سوم هستیم. با توجه به بازی بعدی ما برابر النصر و پس از آن دو میزبانی در اصفهان که با حمایت هوادارنمان همراه خواهد بود، نمی‌توان تا هفته‌های پایانی تیم‌های صعود کننده را معین کرد.

نورافکن خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم در بازی‌های خارج از خانه حداقل یک امتیاز را کسب کنیم، بسیار می‌تواند به ما کمک کند. النصر تیم فوق‌العاده گران قیمت و خوبی است و ما باید از لحاظ ذهنی و بدنی برای یک بازی خوب آماده باشیم.

وی در خصوص اینکه چقدر بازی‌های خارج از خانه به تیم‌های ایرانی می‌تواند فشار بیاورد،تاکیدکرد: مطمئنا هر تیمی که نتواند در خانه خود بازی کند، کارش دشوار می‌شود و ما از این قاعده مستثنا نیستیم. السد در این بازی میزبان بود و شرایط ورزشگاه به نفع خودشان بود. قطعا در بازی برگشت برابر السد می‌توانیم با یک نتیجه خوب انتقام بگیریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها